Pienoismallit.net

Kesälomaa mallailusta

< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6Seuraavat > | Loppuun >
Päinvastoin. Viimeisen lähes vuoden aikana on ehtinyt niin vähän mallailemaan, että pitää yrittää ottaa nyt kesällä vahinko takaisin.

Olen jättänyt mallailut taka-alalle, että voin käyttää vapaa-aikaani sivuston kehittämiseen, mutta kunhan uusi versio valmistuu, niin sitten asia kääntyy ainakin joksikin aikaa päinvastoin.

Pieni GAZ-67-välipalaprojekti on tosin tässä viime kuukausinakin hieman edennyt, ja vaikka olenkin joutunut melkein kaikki detaljit rakentamaan itse, pääsee sitä pian maalaamaan pienen vinjetin kera.
Minulla mallien teko jatkuu myös kesällä normaaliin tapaan. Tietysti ulkona tulee oltua kesällä enemmän mutta ei se oikeastaan yhtään vähenny koska en muutenkaan tee malleja kovin nopeasti.
Noup, Nythän se vasta alkaa kun kokeet ja muut läksyt ovat pois mielestä ;)
Epäilemättä se ennemminkin vain kiihtyy, tai toisaalta; käynnistyy talven hiljaiselon jälkeen :) Pitää lomien aikana ottaa itseä vain niskasta kiinni ja pakertaa muutama malli viimeinkin valmiiksi asti. Halua tosin olisi aloittaa jälleen kerran uusi prokkis kasvavasta aloiittamattomien mallien pinosta.. Pahuksen loma kun on vain neljä viikkoa pitkä.. :(
Itsellä kyllä mallien rakennus on nyt jäänyt kuten varmasti huomaatte etten ole kauheena lisäillyt kuvia.

Nyt kun nuo enon ja setän velvollisuuvet paenaa päälle ja aloitin tämän kuun alussa työt grillillä niin kun joutuu tekemään pitkää päevää Sunnuntai ja Maanantai vapaata.

Niin ei kauheena jaksa kasata malleja no toivottavasti tuleva lentokone projeksi antaa kipenän taas mallailuun
Laitetaanpas vähän massasta poikkeavaa vastausta täältäkin suunnalta, keskeneräiset mallit on pakattu tiiviisti laatikoihin pariksi kuukaudeksi, perhokalastus ja maastopyöräily painaa päälle siihen malliin.

Itselle pieni tauko antaa aina pienen lisäpuhdin mallien tekemiseen.
Seppo Nurminen kirjoitti:
Laitetaanpas vähän massasta poikkeavaa vastausta täältäkin suunnalta,
Täälläkin tuntuu pihatyöt ja muut ulkoharrastukset ajavan ukon ulos autotallin perältä. Muutenkin aika on tuntunut olevan kortilla tänä keväänä. Ehkä pikku tauko tosiaan tekee hyvää?

Mutta ainahan sitä vähän voi rakennella…
Raimo Leino kirjoitti:
Ekku Tarvainen kirjoitti:
Ihan lomamatkalle aattelin lähteä,ei mitään mallailuun liittyvää oteta mukaan.
Paitsi takaisintullessa? Tutki paikallinen mallitarjonta - enkä nyt tarkoita pelkästään uimarannalla bikineissä pörrääviä malleja ;-)

Itse olen viimeksi käynyt Kreikan alueella vuonna 1979 - saarella nimellä Lesbos. Mainittakoon, että tuolta saarelta en löytänyt mallikauppoja… ja jos joku nyt saa joitakin ihmeellisiä mielleyhtymiä tuosta saaren nimestä, niin antaa palaa vaan ;-) Usein kuulee väitettävän, että kreikkalaiset naiset ovat rumia ja karvaisia… no ei ne ainakaan Lesbosilla olleet rumia ja karvaisia, vaan … ai niin, tätä palstaa lukevat lapsetkin…
Kas, muitakin tuolla saarella käyneitä.Itse tulin sieltä juuri takaisin 10 päivän linturetken jälkeen. Saaren mallitarjonta ei ole muuttunut miksikään, yhdessäkään lelukaupassakaan ei ollut mitään… Kesälomaa mallailusta en aio pitää, minullakin juuri päinvastoin:tahti vain kiihtyy kun pääsee ulos.
Lomalla on hyvä tehdä malleja ihan rauhassa.
Kesällähän se vasta yltyy. Mikään ei ole niin ihanaa kuin kunnon maali ja liimahuuruissa askarrella sisätiloissa samalla kun lyhyestä kesästä nauttivat ihmiset tuhlaavat kallisarvoisia minuutteja teennäisen iloisina luonnonvalon ja kesän tunnelman hivellessä ja jopa salaa hyväillessä aisteja. Parasta on se parempi puoli joka paheksuu ja pitää koko askarrusta vähän niinqu ritaard puuhana, mutta pysyypä äijä kiltisti kotona. Parasta on sisällä maalaus, muun perheen paetessa saa ihan itsekseen, verhot kiinni vedettynä ilakoida ja riehua kesän olemassaolosta. Eli: "mallaillessa" vietämme ihan koko kesän talven mukaanlukien, tietäen että tuolla jossain on muitakin kaltaisiamme. Pienoismallimessuilla?
< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.