Etusivu
Keskustelut
Yleinen pienoismallikeskustelu
Automaalit
| Seuraavat |
Ostin Kuplaa varten Mastonin spray automaalia. Kun luin ohjeita pullon kyljestä, huomasin että siinä luki vain että pitää maalata ohuina kerroksina, mutta ei mitään siitä että kuinka monen minuutin välein. Voisiko joku kokeneempi joka on automaaleilla maalannut kertoa että kuinka monta minuuttia pitää odottaa maalausten välissä?
En tiedä mut veikkaisin et se ?15 min välein tai 7 vuorokauden jälkeen?
Eipä löytyny tietoo mastonin sivulta ei :(.
Lainaus mastonin sivuilta "Anna liuottimien haihtua noin viisi (5) minuuttia ennen uuden kerroksen maalausta." :)
Tiedon löytymiseen meni öbaut 10 sekuntia.
Tiedon löytymiseen meni öbaut 10 sekuntia.
En löytäny vieläkää mut ihan sama :). Kiitti kuitenkin tiedosta. Nyt vähän eri asiaan kuin otsikko sanoo nimittäin sattu sellanen onnettomuus mastonin pohjamaalin ja Tamiyan Kuplan kanssa, että pohjamaali rupes halkeilemaan Kuplan korissa ja pohjassa :(. Mistä vois johtua? Minkä merkkistä pohjamaalia käytätte Tamiyan mallien kanssa?
Miten halkeilemaan? Muistitko suihkuttaa tarpeeksi ohuita kerroksia? Eikä pohjamaalia kovin paljoa tarvitse muutenkaan, se on vain tarttumapintana ja päälle tulevan värin apuna.
Ja pohjamaalina itse käytän Tamiyan Fine Primer-pulloja niin Tamiyan kuin kaikkien muidenkin mallien kanssa.
Ja pohjamaalina itse käytän Tamiyan Fine Primer-pulloja niin Tamiyan kuin kaikkien muidenkin mallien kanssa.
Näin näkyi löytyvän:Juho Saastamoinen kirjoitti:En löytäny vieläkää mut ihan sama :)
Etusivu --> näin onnistut -->ohjeita spraymaalaukseen
Olin ehkä pistäny pohjamaalia liikaa tai ruiskuttanu liian läheltä :(. No, se korjataan.
| Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 21.11.2008 klo 19:30
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.