Etusivu
Keskustelut
Yleinen pienoismallikeskustelu
Maastokuvio pensselillä?
| Seuraavat |
Miten on helppo maalata maastokuvioita pensselillä?
Kasta pensseli maaliin ja maalaa. Se on tavallisin tapa. Helppoa tapaa ei ole olemassakaan. Harjoittelua, harjoittelua ja harjoittelua… ja yllättäen sen jälkeen vaihteeksi harjoittelua. Itse olen pensselimaalausta harjoitellut n. 45 vuotta, enkä vieläkään hallitse.miikka v kirjoitti:Miten on helppo maalata maastokuvioita pensselillä.
Eiköhän kessulla ole turhaa itsekritiikkiä :)Raimo Leino kirjoitti:Kasta pensseli maaliin ja maalaa. Se on tavallisin tapa. Helppoa tapaa ei ole olemassakaan. Harjoittelua, harjoittelua ja harjoittelua… ja yllättäen sen jälkeen vaihteeksi harjoittelua. Itse olen pensselimaalausta harjoitellut n. 45 vuotta, enkä vieläkään hallitse.miikka v kirjoitti:Miten on helppo maalata maastokuvioita pensselillä.
Ei. Juuri tuolla Sergeantin asenteella kehittyy mallarina. Vaikka hän on varmasti pensselimaalareiden parhaimmistoa täällä, niin koskaan ei ole niin hyvä etteikö voisi vielä hioa tekniikkaa paremmaksi. Siinä vaiheessa, kun ajattelee hallitsevansa homman täydellisesti ja on täysin tyytyväinen, loppuu kehittyminenkin;)Tuomas Hirvilammi kirjoitti:Eiköhän kessulla ole turhaa itsekritiikkiä :)Raimo Leino kirjoitti:Itse olen pensselimaalausta harjoitellut n. 45 vuotta, enkä vieläkään hallitse.
| Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 21.11.2008 klo 19:04
- Sivu luotiin 0,02 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.