Huhtikuussa ensi-iltaan tulossa "Der Rote Baron". Rahaa on poltettu hirmuisesti, saas nähdä mitä sillä on saatu aikaan. Vapaaherran näyttelijä on ehkä vähän turhan nössön oloinen…?
www.redbaron-themovie.com/index_en.html
Etusivu
Keskustelut
Lentokoneet
Der Rote Baron -elokuva
| 1 2 3 | Seuraavat |
Toivottavasti eivät ole Amerikkalaistaneet elokuvaa pilalle.
Vaikuttaa kiinnostavalta, joskaan pääosan esittäjä ei tosiaan kovin vakuuttavalta. Vaan jo oli aika saada elokuva punaisesta paronistakin. Eihän sitä kauaa ole odotettukkaan. Ei edes sataa vuotta vielä. Pakkohan tuo on mennä katsomaan jos joskus tänne asti pääsee.
Mutta eihän tuo pääosanesittäjä ole ollenkaan samanlainen kuin jenkkifilmeissä. Niissähän punainen paroni oli aina lihava, hermostuksellisesta nykimisestä kärsivä tuimakatseinen ilkimys. Mitä tästä tulee jos saksalaisista tehdään ihmismäisiä olentoja??
Ja hollywoodin elokuvat on aina totta (kuten Pearl Harbor) eikä koskaan liioittele eikä romantisoi mitään.
Oikeesti ihan hyvä että jo 90 vuotta Richthofenin kuoleman jälkeen hänestä tehdään elokuva, missä hän ei ole mikään tunnoton murhaaja, vaan ihminen.
Ja hollywoodin elokuvat on aina totta (kuten Pearl Harbor) eikä koskaan liioittele eikä romantisoi mitään.
Oikeesti ihan hyvä että jo 90 vuotta Richthofenin kuoleman jälkeen hänestä tehdään elokuva, missä hän ei ole mikään tunnoton murhaaja, vaan ihminen.
Kuules Tapio… Ainakin omalta osaltani viittaan siihen, että tuo näyttelijä ei olemukseltaan ole kovinkaan lähellä sitä olemusta mikä tulee esiin valokuvissa Richthofenista. Se millaista kuvaa jenkkifilmeissä on kyseisestä henkilöstä annettu on minulle yksi ja sama asia. En edes muista nähneeni sellaista elokuvaa jossa punainen paroni olisi ollut mukana. Pearl Harborista tuskin kannattaa tässä yhteydessä edes puhua. Kyseiseen elokuvaan muistaakseni muutettiin univormutkin "paremmiksi". Itse olen jättänyt senkin suosiolla väliin. Kuitenkin pysyn kannassani että pääosan esittäjä ei ole vakuuttavan oloinen, mutta pidätän mahdollisuuden muuttaa mielipidettäni jahka olen nähnyt elokuvasta muutakin kuin tuon trailerin. Elokuvan arvoinen mies on joka tapauksessa.
Täytyy kompata Timoa, pääosan esittäjä on olemukseltaan varsin kaukana kuvasta jonka punaisesta paronista saa valokuvista ja kirjoista, (varsinkin omaelämänkerrasta, joka on varsin ylimielinen). Elokuva vaikuttaa kuitenkin todella hyvältä trailerin perusteella, varsinkin ilmataistelukohtaukset. Täytyy vain toivoa että elokuvan pääpaino on von Richthofenin urassa lentäjänä ja propaganda-mallina, eikä rakkaustarinassa jonkun sairaanhoitajan kanssa.
Trailerin perusteella on varmasti tulossa aika mielenkiintoinen leffa. Käydään katsomassa kunhan tulee teattereihin…
Heh heh.. ilmeisesti ette lukeneet mun kirjoituksen loppua.. alku oli silkkaa parodiaa. Katsoitteko viikonloppuna "siivet" nimistä eka maailmansodan elokuvaa? Siinä oli taas yksi Richthofen karikatyyri.
Ja tuo missä "kehuin" hollywoodin tuotantoa, on sekin ironiaa. Nähtävästi täällä vain ei parodiaa ja ironiaa tajuta :)
Lukekaa uudestaan tuo mun edellisen viestin loppu, joka alkaa sanoilla
"Oikeesti ihan hyvä…"
Traileri oli hyvä. Ja jos vertaa pääosanesittäjää oieaan "Paroniin", niin jos katsoo niitä kuvia missä kaveri ei hymyile, on yhdennäköisyys aika hyvä.
Kunnioittaen Tapio
Ja tuo missä "kehuin" hollywoodin tuotantoa, on sekin ironiaa. Nähtävästi täällä vain ei parodiaa ja ironiaa tajuta :)
Lukekaa uudestaan tuo mun edellisen viestin loppu, joka alkaa sanoilla
"Oikeesti ihan hyvä…"
Traileri oli hyvä. Ja jos vertaa pääosanesittäjää oieaan "Paroniin", niin jos katsoo niitä kuvia missä kaveri ei hymyile, on yhdennäköisyys aika hyvä.
Kunnioittaen Tapio
Muistakaa hyvät herrat yksi asia: mitähän me oikeasti 'tiedämme' paroni von Richthofenista. Meillä on mielessämme kimppu eri lähteiden mielessämme synnyttämiä tulkintoja kohteesta joita sitten paatoksella peilaamme elokuvan tehneen porukan tulkintoihin. Aika lähellä totuutta ollaan … vai mitä. Aidan molemmilla puolilla… vai mitä.
Niin… tuolla periaatteella Xenakin on vakavasti otettavaa historiallista draamaa. ;o)
Vai mitä?
Vai mitä?
| 1 2 3 | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 21.11.2008 klo 18:04
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.