Etusivu
Keskustelut
Taukohuone
Minkä merkkinen auto sinulla on?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Seuraavat |
Ruotsalaisella Traktorilla varustettuna D5 koneella jolla on ajattu maailman tappii mutta tolle autolle ja moottorille se on vasta sisäänajossa, tällä kurvailen työajot ja omat pätkät. Pihasta löytyy myös paremman puoliskon omistuksessa oleva jaappanilainen lelu auto sedani rollo joka toimii kauppakassina.
No en tiedä muuta mutta en ainakaan minä sellaisesta drifteristä haaveile isona koska siihen ei koskaan tule olemaan varaa ja kun olen ajellut ´vaan pelto autolla että on ees jotain kokemista ajamisesta mutta kait äitin auton saan sitten kun 18 täytän kun sille tarvia varmaan muuta tehdä kun pensaa pistää tankkiin no sen auton merkki on vw golf 1,6 l 2 koppane ku siin nyt on jo valmiiks pien alusta sarja mutta ei sillä oikeen mitään tee kun raapii joka paikassa maahan ´ja kun olen ajellut enemmän rc autolla kisoja ja muuta niin oikea auto on sitten jäänyt pois mielestä kokonaan kun ei sen auton tarvitse olla joku drifteri vaan sellainen auto mikä liikkuu ja sillä saa tehtyä mitä tarvii ralli autot ja muut formulat on sitten eriksee onha se tietysti hieno jos sellattee tuninki rakentaa mut sit ku lähtee johoki niin joutuu kajarit repii taka kontist ku sinne pitää tavaraa pistää ja siinä se raha taas sitten meni hukkaan mutta olen silti samaa mieltä Jari Jokisen kanssa ja anteeksi pyyntö että pistin tämmöisen keskustelun liikkeelle.
Toyotat Corolla ja Starlet
Japanista viime kesänä tuotu Lincoln Continental Signature Series ´90. Viikonloppuna tuli mittariin 35000 km täyteen.
Toyota Corolla -05
Ford Mondeo -03 ja Transit -02
Chrysler seabring -03 2.7 V6 autom. etkä jää jonon tukkeeksi.:)
Tuleeko seuraavaksi keskustelun aiheeksi "Minkä merkkisiä alushousuja käytät"?
Peltoauto… on… joku ikivanha pösö vuodelta mummo ja paappa.. :)
Viimeksi muokattu 17.8.2008 11:22
Mul on Nissan Kingcab 2.5Tdi 4x4 -99
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 22.11.2008 klo 00:30
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.