Pienoismallit.net

Kynäruisku alle 50 e?

< Alkuun | < Edelliset1 2 3Seuraavat > | Loppuun >
olen suunnitellut tässä kynäruikua hinnan tulisi olla alle 50e ja voisitteko kertoa mitkä maalit parhaiten ruikuhommiin soveltuvat.

Viimeksi muokattu 8.1.2008 15:19

Meinaatko ruiskulla liima levittää vai meinaatko maaleja? Jos maaleja tarkoitat niin hakujutulla löytää ihmeen paljon kaikkea kivaa.
Martti tiivisti asian aika kattavasti, liima liimana ja maalit maaleina. Mitä halpoihin ruiskuihin tulee niin käytä hakua (tuossa yläoikealla) vaikka hakusanalla "maaliruisku" tai "halpa", löydät tarvitsemasi tiedon sieltä, aiheesta on keskusteltu sata kertaa.
joo kiitos tuossa kun tohkeissani kirjoittelin niin niitä pieniä virheitä saattaa tulla.
Bilteman maaliruisku on aika hyvä. Maksaa 50e, tarvittaessa saa Iwatan varaosia ja se on "2-toiminen". Moni aloitteleva erikois/automaalari on ostanut tuommoisen, myös minä.
Maaleina oon käyttänyt revelliä, humbrolia, mastonia (sprei purkista) ja tamiyaa. Mieluiten liuotin ohenteisia eli ei vesiohenteisia (vaikeampi putsata ruisku).
Liimaa en minä kyl menisi ruiskuun laittamaan…
onko se sitte niinku kynä ruisku?????????????
Eiköhän yks kymysysmerkki riitä.

Kyllä se on kynäruisku.
www.biltema.fi...;ryhma=4&kategoria=144&SID=730255126816100238021

Mutta muista että tarvitset tuohon myös ilmaa.
Itselläni on Oulun Puuilosta ostettu 9.9 euron kynäruisku, ihan hyvin se toimii (ei sillä mitään tarkkaa jälkeä saa, mutta muuten tulee kohtuu tasaista maalipintaa), mutta suosittelen ehdottomasti ostamaan kynäruiskulle kompuran, ei siitä mitään muuten tule.

Toki itse innostuin heti tuosta ruiskusta ja viikon käytön jälkeen on ostoslistalla ollut Badgerin kunnollinen kynäruisku. Kerran se vaan kirpasee. Kannattaa käydä kattelemassa noita ruiskuja vaikkapa täällä.
Halvin Badger (200 NH) näyttää olevan vajaa 80e + siihen kompura, letkutkin näyttäis tulevan mukana.

Kynäruiskuihin jää koukkuun! :)
joo kompura löytyy jo mutta ei ruiskua
:)
Hieno homma, sitten vaan käyt tilaamassa Temperalta kunnon Badgerin :D
< Alkuun | < Edelliset1 2 3Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.