Pienoismallit.net

"Lasiosien" leikkuu?

< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4Seuraavat > | Loppuun >
Eli olen kokoamassa Smerin I-153 tshaikka hi-tech-plussaa, ja pitäisi saada leikattua tuulilasiin lovi resiinistä putkitähtäintä varten. Kysymykseni kuuluukin, että miten se tehdään siististi, läpinäkyvää osaa hajoittamatta, naarmuttamatta tai lohkeamia aiheuttamatta? En omista mitään pienoisporia tms. laitteita.
Kannattaa ostaa pieni poranterä ja sormipora operaatiota varten. Niitä tarvitset kuitenkin tulevaisuudessa.
Kristian Koskela kirjoitti:
JA MISTÄS NÄITÄ SAA??
No jos ei muuta keksi, niin googleen kun kirjoittaa "sormipora", niin heti toinen osuma antaa Harrasteen nettisivun missä moinen on kaupan. Terät löytyvät luultavasti samoilta nurkilta.

www.google.fi/search?hl=fi&q=sormipora&btnG=Google-haku&meta=
mihin sitä sormiporaa tarvitsee?
No sormen poraamiseen, tietysti.
Kristian Koskela kirjoitti:
mihin sitä sormiporaa tarvitsee?
No esimerkiksi pienen reiän tekemiseen kuomun lasiin. Tai mihin tahansa. Vaikka sitten sormeen, kuten Jarilla on vissiin tapana :D Ja pienellä tarkoitan nyt 0.3 - 3 mm reikiä. Tai meikäläisen sormiporaan käy tuon kokoskaalan terät.
Kyllä toi sormipora olisikin kätevä, mutta ei ole tullut hankittua ilmeisesti sen takia ettei rahat riitä..
Itse ole teräväällä puukolla muotoillut kuomuun reiän..
Ja voitte arvata ettei jälki ole parasta mahdollista, mutta käy minulle..
joo etta tuollasen ku sais nii olisi mukavammat olatavat taalla belgiassakin kun ei enaa tarvitse puukolla rekia jyrsia sormiin.
joo etta tuollasen ku sais nii olisi mukavammat olatavat taalla belgiassakin kun ei enaa tarvitse puukolla rekia jyrsia sormiin.
< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.