Etusivu
Keskustelut
Tapahtumat ja menot
Model Expo 2008
| 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 … | Seuraavat |
Minäkään en bongannut yhtään pienoismallit.net lappua.Oliko Kuivalainen ollenkaan kauppiaana vai joko tarvitsee lähteä silmälaseja hommaamaan.Itelleni oli messut pettymys.Luulin muovimalleja olevan huomattavasti enemmän,tosin taisi laatu korvata määrän.Hienoja olivat.
Oli Kuivalainen mutta melko pienellä osastolla.
Oma kokemukseni oli, että malleja oli mielestäni paljon. Osastojako vain oli tehty hieman hölmösti. Mallit olisi voinut sijoittaa väljemmin ja antaa katsojillekin tällä tavalla parempi mahdollisuus tutustua töihin. Pieniä yksityiskohtia sisältäviä duuneja takarivissä ei ole hyvä yhtälö.
Esimerkkejä: 'Raatteen tie' jäi ihan piiloon muiden diojen taakse ja diot ylipäätään liian tiiviisti, autot oli ihan nipussa ja samoin perinteisesti pikku lekot. Tekee esim. valokuvaamisen aika vaikeaksi. Sitten vastaavasti toisaalla pöytätilaa oli käyttämättä aikas paljon.
Pikku marinaa, älkää ottako turhan vakavasti - hieno näyttely taas kerran ja se on vuodesta toiseen minulle paitsi tärkeä, myös älyttömän viihdyttävä tapahtuma. Kiitos 40-vuotiaalle virkeälle yhdistykselle hienosta duunista jälleen kerran!
Esimerkkejä: 'Raatteen tie' jäi ihan piiloon muiden diojen taakse ja diot ylipäätään liian tiiviisti, autot oli ihan nipussa ja samoin perinteisesti pikku lekot. Tekee esim. valokuvaamisen aika vaikeaksi. Sitten vastaavasti toisaalla pöytätilaa oli käyttämättä aikas paljon.
Pikku marinaa, älkää ottako turhan vakavasti - hieno näyttely taas kerran ja se on vuodesta toiseen minulle paitsi tärkeä, myös älyttömän viihdyttävä tapahtuma. Kiitos 40-vuotiaalle virkeälle yhdistykselle hienosta duunista jälleen kerran!
Viimeksi muokattu 26.4.2008 17:58
Mä tuun kans mukaan, mut luultavasti iskän kanssa! :PJohannes F kirjoitti:Ens vuonna hyppäät junaan ja mä tuun Riihimäellä mukaan niin mennään käymään Model Expossa yhdessä niin ei tarvii lähteä yksin.
Itse tuli käytyä ja suuri kiitos järjestäjille! Tosiaan itse bongasin vain Jari B. Miettisen enkä yhtään pienoismallit.net nimilapulla varustettua. Itsellä ol mutta lähes koko ajan väärinpäin. Tosiaan liian paljon pieniä lapsia mutta muuten. Mukaan tarttui 1:48 Sukhoi 27 Flanker B ja 1:25 Mitsu Eclipse vm. 99. Lisäki ostin Lifecolorin mattalakkaa mutta katos. Jos joku on löytäny niin voisko joku kertoa mistä löysi ja milloin. Voipi olla mun. Tosiaan iso käsi järjestäjille.
Tulihan siellä pistäydyttyä mitään kuitenkaan ostamatta. Ei kylläkään kauaa viitsinyt olla vinkuvien ja säntäävien lasten takia. Ihan kuin olisi ollut joillakin lelumessuilla :( Toivottavasti jatkossa mallimessut järjestettäisiin erillisinä messuina, muulloin harkitsen seuraaville messuille menoa kahteen kertaan.
Mukavahan tuolla oli taas käydä, ja mukaan tarttui taas vaikka mitä. Malleina Fine Moldsin X-Wingi sekä saman firman Savoia S.21F "Porco Rosso" -lentovene. Figupuolelta lisäksi Pegason tekoa oleva 1200-lukulainen saksalaisritari 54mm skaalassa. Combat Modelsin standista olisi mukaan lähtenyt n. puolet jos budjetti olisi antanut myöden, hyvät valikoimat heillä taas kerran.
Ipanoiden läsnäoloa en kokenut erityisen häiritsevänä, eikä niitä ennakkoon pelättyjä katastrofeja näyttelymallien joutumisesta k.o. naskalien kätösiin ole kuulunut tapahtuneen, joten minä ainakaan niin hirveän innolla olisi koko järjestystä muuttamassa.
Ipanoiden läsnäoloa en kokenut erityisen häiritsevänä, eikä niitä ennakkoon pelättyjä katastrofeja näyttelymallien joutumisesta k.o. naskalien kätösiin ole kuulunut tapahtuneen, joten minä ainakaan niin hirveän innolla olisi koko järjestystä muuttamassa.
Olin tänään kaverin ja hänen isänsä kanssa model expossa mutta huomenna tulen toden näköisesti yksin yritän päästä siihen 12:toista.Tapani Huovinen kirjoitti:Kokeillaan vielä kerran - IPMS osasto, pöydän kohta luokka 66 'Muut ilam-alukset' klo 12 ja lähdetään siitä kahville rupattelemaan.
Tänään aamulla expoon mennessä hoin itselleni "Mitään isoa projektia ei osteta, mitään isoa projektia ei osteta…" Iltapäivällä takasin tullessa potkin dragonin 1/6 kettenkrad:in laatikkoa ja mietin "Miten tässä näin kävi?" Noh, tuleepa harjoiteltua ruiskumaalausta. Messut oli yleisesti ottaen varsin mukavat, mutta muovimalleja olisi (luonnollisesti) saanut olla enemmän, ja Lurri:n kanssa olen kyllä samaa mieltä, ipanaohjusten väistelyyn menee hermot.
Tietämättä tilannetta valittajien kohdalla paremmin mutta hommatkaa pari törmäilijää kotiin niin ei ne/niitä huomakkaan. ; )
| 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 … | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 2.12.2008 klo 10:48
- Sivu luotiin 0,02 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.