Etusivu
Keskustelut
Taukohuone
Hyvää Joulua!
| 1 2 3 4 5 6 | Seuraavat |
Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti.
Hyvää joulua minunkin osaltani kaikille.
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE kilteille ja tuhmille
Hyvähköä joulua vaan kaikkialle! Lunta ei saatu, mutta sentään kuura tuli. Ainakin täälä on näin. Ens kerralla sitten paremmin.
OT:Missä Herbie on luurannut kun en ole aikoihin nähnyt täällä sun kommentteja tai kirjoituksia missään asiassa?herby kirjoitti:Hyvää ja kinkku rikasta joulua kaikille.
Eilen sain vanhemmilta jouluruokaa kotiin sen verran että viimeisiä kinkkusiivuja syödään pääsiäisenä leivän päällä:)
net/galleria/kuvapankki/kuva_21974/]
[/url]
Talvisen kuvan myötä hyvää joulua kaikille pienoismallareille!
[/url]Talvisen kuvan myötä hyvää joulua kaikille pienoismallareille!
Hyvää Ja Rauhallista Joulua Sekä Tuokoot Pukki Paljon Kovia Paketteja Itsekullekkin Mallarille.
Hyvää joulua täältä Savonlinnankin suunnalta. Kyllä siellä pari kovaakin pakettia on. ;)
hyviä jouluja vain itse kullekkin. täältätäkn löytyy pari kovaa pakettia:)
Oot tutkinu? Mä oon. :D Olin menossa tänään luistelemaan, ja kuinka ollakkaan luistinten vieressä kökötti lahjasäkki. :)juha-pekka kääriäinen kirjoitti:hyviä jouluja vain itse kullekkin. täältätäkn löytyy pari kovaa pakettia:)
| 1 2 3 4 5 6 | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 2.12.2008 klo 11:00
- Sivu luotiin 0,15 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.