No en minä sitä mielenkiintoisena pidä, oli vaan pakko lukea, kun odotettavissa oli joutumiseni erääseen väittelyyn kyseisen opuksen aihepiiristä. Muuten olen sitä mieltä että Lucifer haisee.Juha Holopainen kirjoitti:Onkos siinä mitään mielenkiintoista? Yritin itsekin joskus aloittaa, mutta kyllästyin alkusivuille.Raimo Leino kirjoitti:Musta raamattu
Etusivu
Keskustelut
Taukohuone
Mitä luet?
| 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 … | Seuraavat |
En lue mitään mutta saatan kohta joutua lukemaan "tiilenpäitä".Soittelin poliiseille että tulevat vähän rauhoittamaan mun naapurien touhuja vaan eipä olleet kovin innostuneita kun viime vuonna soitin heille 10 kertaa häiritsevistä naapureista.
Tällä kerralla voi olla tilanne toinen kun sanoin että tästä kerroksesta vapautuu pian 3 asuntoa markkinoille,naapurit voidaan lakaista jätesäkkiin ja minut pistetään selliin.
*odottelee poliiseja*
Tällä kerralla voi olla tilanne toinen kun sanoin että tästä kerroksesta vapautuu pian 3 asuntoa markkinoille,naapurit voidaan lakaista jätesäkkiin ja minut pistetään selliin.
*odottelee poliiseja*
Heikki Ylikangas: Tie Tampereelle (sisällissodan tampereen taistelusta)
Kas kas, samaa ku Mikko tossa ylempänä.
Aku Ankkaa ja Ilkka Remeksen kirjoja
Viimeksi muokattu 12.2.2008 16:15
Vasili Emelianenko:Sturmovik-lentäjä.
F.A.Q by Mig Jimenez
George Lucas-Klassinen Tähtien Sota
Sain tossa eilen luettua Robert Harrisin: Kolmannen valtakunnan salaisuuden. Samaan perään alotin sitte lukeen Anatoli Gordijenkon: Kuoleman divisioona.
Lentokoneiden tietoja jostain ihme kirjasta. Ko kirjan sain kirpparilta ilmaiseksi "vie pois!" korista.
| 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 … | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 2.12.2008 klo 10:46
- Sivu luotiin 0,02 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.