Pienoismallit.net

Paras tyttöbändi?

< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6 7 8 9Seuraavat > | Loppuun >
No Ueber Sergeant, miten lasketaan äänet ?
Blood:ia voi kuunnella täällä: profile.myspace.com...m?fuseaction=user.viewprofile&friendID=27378651
Antti kirjoitti:
Annan ääneni Pussycat Dollsille. Musiikki on täyttää tuubaa, mutta kyllä niitä misuja katselee mielellään:P
En nyt tiedä edes siitä katselemisesta, meikäläinen tykkää hieman maanläheisimmistä (lue: aidommista) naisista. Bändin nimen suomennos tosin on ihan ykkönen, eli sehän kuuluu tietysti: PilluKissa Nuket.

Taidan muuten antaa ääneni kasarihengessä Vixenille. Edustanee parhaiten meikäläisen hurjia nuoruusvuosia.
Negative ja Uniklubi? ;)

Viimeksi muokattu 7.12.2007 21:02

Mun mielestä toi Pussycat Dolls ei kyllä ole mikään bändi, pikemminkin naisvoimistelijaryhmä babylonista.
Kauko Suntioinen kirjoitti:
Mitä? Eikö kersantti Steiner suunnilleen saman ikäluokan reserviläisenä ymmärrä mitään Harmony Sistersien ja Metro-tyttöjen päälle. Jäänkö aivan yksin pitämään kunnon tyttöorkesterien sillanpääasemaa? Siis ääneni( ja laajojen tukijoukkojeni painostuksesta) Harmony Sisterseille.
Juu, ymmärrän ymmärrän. Ymmärrän minä myöskin mummoja jotka kulkevat rollaattoreilla. Tykkään kuitenkin enemmän rock´n´rollista - olen ERITTÄIN pahoillani.
Girlschool saa miun äänen. Kun kerta the Micragirls Kuopiosta ei ole paikalla äänestettävänä.
kyllä se twisted sisters rulaa, vaikka ne näyttääki transuilta.. : D
Herranjestas!
Missäpä on maailman paras ja ihanin Sahara Hotnights?

Mutta jos ei Hotnightseja saa äänestää niin sitten ehdottomasti (täysin musiikillisista sysitä) The Donnas.

Ulkomusiikillinen äänihän menisi ehdottomasti tiktakin Empulle yksistään, mutta se muu porukka ei lämmitä.
Ja sitten tiettu t.A.T.u..

Minä tykkään!
Tiina S kirjoitti:
Herranjestas!
Missäpä on maailman paras ja ihanin Sahara Hotnights?

Mutta jos ei Hotnightseja saa äänestää niin sitten ehdottomasti (täysin musiikillisista sysitä) The Donnas.

Ulkomusiikillinen äänihän menisi ehdottomasti tiktakin Empulle yksistään, mutta se muu porukka ei lämmitä.
Ja sitten tiettu t.A.T.u..

Minä tykkään!
Siis mitä sinä äänestät? Miten tämä voi olla näin vaikeeta?
< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6 7 8 9Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.