Pienoismallit.net

Parhaat WWII-aiheiset PC-pelit

< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6 7 8 9 10Seuraavat > | Loppuun >
Tästähän puuttuu vielä yks aivan loistavan addiktiivinen peli: Panzer General, se eka aito ja alkuperänen. Eräskin ilta meni sillon olikseny vuonna 95 tämän parissa naputellessa. Vieläki voisin pienen nostalgiatripin ottaa tän kans, jos sais jostain käsiinsä semmosen nykykoneilla ilman turhaa kikkailua pyörivän version.
Petri Manninen kirjoitti:
Vieläki voisin pienen nostalgiatripin ottaa tän kans, jos sais jostain käsiinsä semmosen nykykoneilla ilman turhaa kikkailua pyörivän version.
Löytyy eBaysta:

*pitkä linkki*

t: EK
*urgh*

Nyt tuli paha… tykänneeköhän tuo xp proffasta… pari tuntia aikaa jahkata.
Petri Manninen kirjoitti:
Tästähän puuttuu vielä yks aivan loistavan addiktiivinen peli: Panzer General, se eka aito ja alkuperänen. Eräskin ilta meni sillon olikseny vuonna 95 tämän parissa naputellessa. Vieläki voisin pienen nostalgiatripin ottaa tän kans, jos sais jostain käsiinsä semmosen nykykoneilla ilman turhaa kikkailua pyörivän version.
Hetkinen, Hetkinen. Olen nähnyt tämän pelin jossain ladattavana abanonwarena? täytyykin etsiä linkki sillä kakarana tämä oli täyttä rautaa.
Matti Niemelä kirjoitti:
Red Orchestraa pääsee pelaan pian viikon maksutta
www.peliplaneetta.net/tietokonepelit/uutiset/6512/
Vautsi, tuopa oli hyvä uutinen! Täytyypä muistaa ladata ja kokeilla, jospa vaikka innostuisi ostamaankin.
Sami Elasmaa kirjoitti:
Matti Niemelä kirjoitti:
Red Orchestraa pääsee pelaan pian viikon maksutta
www.peliplaneetta.net/tietokonepelit/uutiset/6512/
Vautsi, tuopa oli hyvä uutinen! Täytyypä muistaa ladata ja kokeilla, jospa vaikka innostuisi ostamaankin.
Sama. Ei olis voinu tulla parempaan aikaan, kun itsekin tuota olen harkinnut.
ite oon pelannut CALL of DUTY 2. läpi..sekin on ihan pelattava.. :)
Red Orchestraa on nyt pelailtu karkeasti 5 tuntia ja on osoittautunut todella mieluisaksi peliksi. Pientä hakemista löytyy vielä joidenkin kontrollien kohdalta, varsinkin panssareita ajaessa, mutta eiköhän se siitä.

Nimimerkillä SamZ saattaa minut nähdä sähläilemässä kentällä :)
< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6 7 8 9 10Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.