Etusivu
Keskustelut
Tapahtumat ja menot
Tampereen pienoismallipäivät 1.3.2008
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 … | Seuraavat |
Minulla on hämärä kuva että 12 vuotta on raja mutta ei ole mitään kättä pidempää millä varmistaa. Saattaapa olla että tuo on "lapsi" raja ja 13-16 on junnu tms. Nämä olisi hyvä ilmoittaa selkeästi säännöissä/kilpailukutsussa.
Ainakin niissä näyttelyissä missä minä olen ollut,raja on ollut 18 vuotta.
Ainakin IPMS Openien ja Expojen mainoksista muistaisin että junnuksi on laskettu alle 18… En kyllä ikinä ole paikalla ollut. Viimeinen Pirkkalalainen ilmoittautuu mukaan pienoispäiville, maailmaa lähdetään valloittamaan klimillä ja Famolla.
Juniori ikäraja on 18 v, mutta huomioimme juniorit 13 alaspäin erikseen. Muistattehan laittaa ilmottautuessa ikänne mallin viereen tulevaan numero lappuun.
Arvostellaankos tuolla muuten Expon tapaan kaikki mallit?
Vain luokkien kolmeparasta ja sitten kaikki muut ovat neljänsiä heh. Eli jos näyttely on auki klo. 11.00-17.00 ja palkinnotkin pitää jakaa niin on aivan mahdotonta antaa kaikista malleista pisteytys.
Luokitellaanko malli joka siis on 1:35 panssarivaunu, jossa muutama figuuri takakannella 1:35 panssarikalustoksi figuureista huolimatta? Ei ole alustaa.
Kyllä se menee panssarina figuista riippumatta.
Selvä se. Kiitos tiedosta :)
tuli vain mieleen että onko mahdollista osallistua ryhmällä, vaikka warhammer armeijalla esim, muut kategoriaan, joilloin mallit arvosteltaisiin ryhmänä ei yksilöinä?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 … | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 1.12.2008 klo 19:46
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.