Etusivu
Keskustelut
Taukohuone
Kylie Minogue SUOMEEN!
| 1 2 3 | Seuraavat |
Voi kun ihkua! Monen vuoden odotus on palkittu! Kylie Minogue saapuu vihdoin Suomeen ensi kesäkuussa. Jokaisen mallarin unelma on siis täyttynyt! Aivan ihku-ihkua!
Kylie Minogue ei ole koskaan ollut minun unelmani vaikka olen mallari. En edes tiedä mitä tuo henkilö tekee ansaitakseen tulla joidenkin unelmoinnin kohteeksi.
Ilmeisesti minäkään en ole mallari koska en unelmoi kyseisestä henkilöstä mutta Olli-Pekan puolesta olen iloinen.
Kyliestä ainut hauska asia joka on tullut ilmi on se kun Gary & Tony (huonosti käyttäytyvät miehet) jatkuvasti ihailivat kylien peppua…
Ps. O-P älä näe märkiä unia Kyliestä :)
Ps. O-P älä näe märkiä unia Kyliestä :)
Hmm… ei meistä vissiin kukaan sitten ole mallari. :D
Tämä australialainen Kylli-tätihän on tehnyt pitkän uran pop-musiikin alalla ja naisen palaaminen estraadeille rintasyövästä selviytymisen jälkeen osoittaa oikein kunnollista aussiasennetta!
Äkkiseltään en kyllä muista hänen hiteistään kuin yhden, tämän alunperin jo 1950-luvulla hittinä olleen "Tee se veturi-laulun", eli Do the Locomotionin uudelleenlevytyksen. Sen tahdissa olen itsekin discossa peilipallon säihkeessä heiluttanut peräsintäni takatukka jytkyen… menikö nyt joltakin ruokahalut? No ei kukaan pakota lukemaan tätä palstaa just lounastunnin aikana…
Äkkiseltään en kyllä muista hänen hiteistään kuin yhden, tämän alunperin jo 1950-luvulla hittinä olleen "Tee se veturi-laulun", eli Do the Locomotionin uudelleenlevytyksen. Sen tahdissa olen itsekin discossa peilipallon säihkeessä heiluttanut peräsintäni takatukka jytkyen… menikö nyt joltakin ruokahalut? No ei kukaan pakota lukemaan tätä palstaa just lounastunnin aikana…
Vapaasti tulkiten Kylli taitaa sopia pienen kokonsa takia myös pienoismallisivustolle.
Ja rakentelusta jos pitää olla kyse, niin muistaakseni Kylliin on myös asennettu jos jonkinlaista lisäosaa… :)
Ja rakentelusta jos pitää olla kyse, niin muistaakseni Kylliin on myös asennettu jos jonkinlaista lisäosaa… :)
Jaa tästäkös nyt olikin kyse? Todellakin, ainakin toinen Kyllin etupuskureista on aftermarket kamaa…Jouni Koski kirjoitti:Ja rakentelusta jos pitää olla kyse, niin muistaakseni Kylliin on myös asennettu jos jonkinlaista lisäosaa… :)
Ja taitaapa olla nassuakin hieman skulptattu, jos en väärin muista ;)Raimo Leino kirjoitti:Jaa tästäkös nyt olikin kyse? Todellakin, ainakin toinen Kyllin etupuskureista on aftermarket kamaa…Jouni Koski kirjoitti:Ja rakentelusta jos pitää olla kyse, niin muistaakseni Kylliin on myös asennettu jos jonkinlaista lisäosaa… :)
sitä vaan kysyn, että miten se Kylli-täti oikein liittyy mallailuun?
| 1 2 3 | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 1.12.2008 klo 20:02
- Sivu luotiin 0,02 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.