Löytyykö jostain, mistä? Volvo FH-12 ja siihen puoliperävaunua? Idea lähti edellisestä projekstistani Yamaha YZR-M1. Nyt kaveriksi ajatellut kuljetuskalustoa, netistä löysin tämän: www.hobbylinc.com/htm/ita/ita3823.htm
Eli tarkoituksena tehdä Volvo FH-12 nupista ja puoliperävaunusta samanlainen kuin tuossa kuvassa.
Maalata Yamahan väreihin, hakea netistä siihen siirtokuvat ja tehdä. Mittakaavathan ei välttämättä tulisi täsmäämään, vai? No se ei ole ongelma sillä pyörää ei koskaan tulla laittamaan sisälle. :)
Ja tiedoksi niille, jotka eivät tiedä tuon pyörän mittakaavaa niin se on 1:9…
Ehdotuksia ja ideoita otetaan vastaan, kiitos! :)
Etusivu
Keskustelut
Autot ja moottoripyörät
Volvo FH-12
| Seuraavat |
Ainakin Tietonikkarista näyttäis löytyvän FH16:sta ja FH12:sta.
Nettiä hieman selattua huomasin että se onkin Volvon FH-16… Kirjoitusvirhe ilmeisesti noilla sivuilla.
Kannattaa kokeilla FH-16 rekkoja sillä mä oon tehny monta kertaa ja ne on tosi hyviä.Osaatteko kertoa milloin Kuopiossa on pienoismalli näyttelyitä sillä haluaisin osallistua niihin.Kaapit alkaa täyttyä jo pienoismalleista.Onko teistä outoa että olen tyttö ja teen pienoismalleja?
Tällä foorumilla varmaan kerrotaan aina hyvissä ajoin kun pienoismallinäyttelyä/kilpailua järjestetään suomessa.Jyväskylässä Tikkakosken ilmailumuseolla on seuraava häppeninki 26.1.2008.Kuopiosta sinne on pieni siirtymä mutta sehän on vaan järjestelykysymys ja huomaat olevasi paikalla kyseisenä aikana jos oikein yrität.Miina Soini kirjoitti:Kannattaa kokeilla FH-16 rekkoja sillä mä oon tehny monta kertaa ja ne on tosi hyviä.Osaatteko kertoa milloin Kuopiossa on pienoismalli näyttelyitä sillä haluaisin osallistua niihin.Kaapit alkaa täyttyä jo pienoismalleista.Onko teistä outoa että olen tyttö ja teen pienoismalleja?
Toinen foorumi missä enemmän autojen päälle yritetään ymmärtää on fcma,en osaa laittaa suoraa linkkiä tähän sivustoon:¨(
mudelautod.ee sieltä löytyy kumpaaki autoa.
kiitos tiedosta Ekku!:)
Kuopiossa oli pienoismallinäyttely viimeksi lokakuussa, olisiko sitten tänä vuonna samoihin aikoihin…?
| Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 2.12.2008 klo 10:52
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.