Pienoismallit.net

Muovimallarin koira

< Alkuun | < Edelliset1 2 3Seuraavat > | Loppuun >
Kah kiva huomata että täällä on muitakin mallailevia koiraihmisiä.
mixa aho kirjoitti:
Fiksusti olette valinneet jopa kohtalaisen vähän karvojaan pudottavan tapauksen..
Jaa dalmatialainenko ei pudota karvoja? Kyseisen lajikkeen lyhyet, terävät karvat ovat pirullisimpia koirankarvoja mitä keksitty on, lähtevät tekstiileistä ainoastaan dynamiitilla..

Pitkäkarvaisen elikon karvat ovat helpompia siivota, kuvassa meillä vaikuttava briard-merkkinen karvakorva:

Itse olen enemmän kissaihmisiä mutta kun emännän mukana tuollainen tuli, niin..
Meilläkin tuollainen dalmatsu oli, mutta rupes rettelöimään, niin ei uskaltanut enää lasten takia pitää. Nykyään pärjätään belgian paimenkoiralla:

Imuri on tukossa kerran viikkoon ;)
Dalmatsusta tuli mieleen, että tavan karvat ei mee denimin läpi, mutta tuollainen mustavalkea tikku kyllä.
Tuntuu muuten hyvältä jaloissa farkut joitten läpi tuollainen on mennyt :D
Niitä ei saakaan millään harjalla tai teipillä, pinsetit ne olla pitää, mutta ne taitaakin löytyä meiltä kaikilta tällä sivustolla ;)
Ompa tappajan näkönen koira Henrillä. Ihan niinku ihmissusi. Hyvä kuva =)
Henri Haapalainen kirjoitti:
Meilläkin tuollainen dalmatsu oli, mutta rupes rettelöimään, niin ei uskaltanut enää lasten takia pitää. Nykyään pärjätään belgian paimenkoiralla:

Imuri on tukossa kerran viikkoon ;)
Dalmatsusta tuli mieleen, että tavan karvat ei mee denimin läpi, mutta tuollainen mustavalkea tikku kyllä.
Tuntuu muuten hyvältä jaloissa farkut joitten läpi tuollainen on mennyt :D
Niitä ei saakaan millään harjalla tai teipillä, pinsetit ne olla pitää, mutta ne taitaakin löytyä meiltä kaikilta tällä sivustolla ;)
Werewolf in London!
Bokserinkin karvojen kanssa on sama homma eli ainut paikka mistä ne irtoavat helposti on bokseri itse. :D
Petri Manninen kirjoitti:
Ompa tappajan näkönen koira Henrillä. Ihan niinku ihmissusi. Hyvä kuva =)
Juu, meidän Tappis leikkii kuvassa vedellä, kolmevuotias tyttömme on letkun päässä.
Koira on oikeasti ihan suloinen ;)
Tässä kuva meille kolme vuotta sitten tulleesta hauvelista.
Vanhempi koira piti lopettaa viime maaliskuussa, joten tämä vauva-hauva on itse asiassa
nyt tuota vanhempaa isompi.
Ja karvoissa löytyy :-)

Kuvassa myös vaimoni ja muusani

[/quote]
Miten minusta tuntuu, että lähikuukausina tulet jonakin kauniina päivänä näkemään millainen on pureskeltu muovimalli…
[/quote]

Ei ole pureskeltua pienoismallia ja kun ei ole digikameraa niin ei ole kuvaa siitä 1/25 takaslicksistä johon tuo lurkki tutustui lähemmin.
Meillä on Cavalier King Charlesin Spanieli. Eläin ihmisiä ollaan, aina tulee elukoita varmasti olemaan!
< Alkuun | < Edelliset1 2 3Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.