Etusivu
Keskustelut
Autot ja moottoripyörät
Fiat 131 -ralliauto
| Seuraavat |
niin, semmosta ajattelin kysyä että kun olen aikeissa hankkia fiat 131 mirafiorin ralliversion, italerin valmistamana, niin onko miten laadukas sarja kyseessä? onko valuvirheitä, tai muuta vastaavaa? siksi ajattelin kysyä kun en kertaakaan ole nähnyt mitään italerin sarjoja. olisin kiitollinen jos joku osaisi kertoa…
Mulla on tämä kyseinen sarja,laadukkuudesta en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata.Moottorin lohkon osat ei muistaakseni osuneet ihan kohdilleen ja samaa kohdistusongelmaa saattaa esiintyä muissakin eri osissa ja korissa ne pakolliset valupurseet tietenkin löytyy.
Ostin tämän auton siksi kun se on niin hyvän näköinen koriltaan,kattoon tulevan pienen spoilerin kiinnityksessä saattaa tulla myös omat hankaluutensa koska ainakin omassa yksilössä vaikutti että katto on liian kapea siipeen nähden.
Ehdottomasti suosittelen hankkimaan kyseisiä sarjoja vaikka parittain jos tykkää ralliautoista ajalta jolloin ne vielä olivat autoja eikä näitä nykyaikaisia kikottimia :D
Ostin tämän auton siksi kun se on niin hyvän näköinen koriltaan,kattoon tulevan pienen spoilerin kiinnityksessä saattaa tulla myös omat hankaluutensa koska ainakin omassa yksilössä vaikutti että katto on liian kapea siipeen nähden.
Ehdottomasti suosittelen hankkimaan kyseisiä sarjoja vaikka parittain jos tykkää ralliautoista ajalta jolloin ne vielä olivat autoja eikä näitä nykyaikaisia kikottimia :D
hehe,silläpä minä oonkin suunnitellu tuota sarjaa, koska auto miellyttää myös minun silmää :)
Kyseisessä sarjassa on syytä laittaa osa siirtokuvista paikoilleen "ennenaikaisesti". Kattoon ainakin ennen spoilerin kiinnittämistä ja olisikohan ollut jotain etuspoileriin. Ohjeissahan tätä ei mainita.
| Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 4.12.2008 klo 21:46
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.