Morjens Tampereelta.
Jos joku osaisi kertoa mistä tehdä naamiointi verkkoa tankkiin (saksa ww2)
niin olisin todella kiitollinen. Tarvitsisin myös lumentekoa koskevia tietoja, niitä varmasti riittää, mutta en löytänyt mitään uber hienoa.
Kiitän.
Etusivu
Keskustelut
Sotilaskalusto
Lunta ja naamiointiverkkoa?
| Seuraavat |
Itse olen tehnyt lunta leivinjauheesta.
Miten tarkalleen ottaen? Tarvitsisin vähän ohjeistusta.
Itse olen käyttänyt lumen tekoon ruokasooda-pohjaista metodia.
www.pikseli.biz/cobblestone/gallery.php?cat=001&sub=004
www.pikseli.biz/cobblestone/gallery.php?cat=001&sub=003
Nykyisin tosin löytyy varmasti paljon parempia kaupallisia tuotteita lumeksi, mutta tilanne oli toinen tuolloin kymmenen vuotta takaperin, kun nuo mallit tein. Mutta olen silti ihan tyytyväinen tulokseen. :)
Ardennit-artikkeli löytynee jostain vielä suomenkielisenäkin versiona, jos tarvetta…
www.pikseli.biz/cobblestone/gallery.php?cat=001&sub=004
www.pikseli.biz/cobblestone/gallery.php?cat=001&sub=003
Nykyisin tosin löytyy varmasti paljon parempia kaupallisia tuotteita lumeksi, mutta tilanne oli toinen tuolloin kymmenen vuotta takaperin, kun nuo mallit tein. Mutta olen silti ihan tyytyväinen tulokseen. :)
Ardennit-artikkeli löytynee jostain vielä suomenkielisenäkin versiona, jos tarvetta…
Joo kiitos. Eipä se suomenkielinen olisi pahitteeksi. Kuinkas hyvin tuo pysyy paikallaan kun pelinappeihin ja tankkeihin tulisi?
Ymmärsinkö oikein? Eli ensin ripotellaan ruokasoodaa koko hommelin päälle, jotta se putoaisi kuin oikea lumi. Sitten ruiskitaan siihen hellästi vettä päälle, jotta se pysyisi paikallaan, ja sitten kevyesti tuputellaan maalia päälle?
Varsin nättejä dioraamoja muuten.
Ymmärsinkö oikein? Eli ensin ripotellaan ruokasoodaa koko hommelin päälle, jotta se putoaisi kuin oikea lumi. Sitten ruiskitaan siihen hellästi vettä päälle, jotta se pysyisi paikallaan, ja sitten kevyesti tuputellaan maalia päälle?
Varsin nättejä dioraamoja muuten.
| Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 5.12.2008 klo 06:25
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.