Pienoismallit.net

Kuinka kauan rakennat malleja?

< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6 7Seuraavat > | Loppuun >
Mixa Aho kirjoitti:
Olkoonkin, että on kaverin ensimmäinen malli, mutta jos omasta mielestä on kaikki mennyt pieleen, niin mikä idea kuvien lisäämisessä on?
Hyvän/ positiivisen huomion saaminen on vaikeeta, mutta negatiivisen ei. Toimii hyvin jo pari vuotiaallakin, jos hyvät teot jää huomiotta, niin ko vetää pikkuveikkaa käkättimeen on huomio taattu.

Oliskohan tässä tapauksessa vastaavasta kyse ;)
Raimo Leino kirjoitti:
Eiköhän tämä ole nopeuslaji lähinnä vain joillekin junioreille, joilla on kova kiire saada se valmis laite mahdollisimman nopeasti "rintamalle ja taisteluihin mukaan".
jaa, mä en oo tollasia hätäilijöitä, (ainakaan omasta mielestäni), vaikka junnu oonkin. multa menee keskimäärin yhteen malliin 5-7 kuukautta.
tomi ylönen kirjoitti:
mulla menee mallien rakennukseen 2-3 päivää jos hyvin tkee ja malla kaiken lisäksi mutta jas on laiska kuin minä niin en ole kokskaan maalaanut mallejani. HeHee
No jopas oli ns. 'aivopieru'!
Noiden autojen kanssa tulee aina värkättyä 1-6kk, koska rauhassa teen ja koulukin pitää hoitaa kunnialla tuossa sivussa:D, tai sehän tässä tärkeintä vielä on.:D
tomi ylönen kirjoitti:
mulla menee mallien rakennukseen 2-3 päivää jos hyvin tkee ja malla kaiken lisäksi mutta jas on laiska kuin minä niin en ole kokskaan maalaanut mallejani. HeHee
Hohhoijaa, täällä on näköjään keskustelun älyllinen aste sama kuin ulkolämpötila eli reilusti pakkasen puolella..
Pienen mallin (pienen lekon tai 1:72 tankin) valmistamiseen menee noin 2-4 päivää noin hyvällä vauhdilla, mutta joskus "vähän" venähtää ja sitten saattaa mennä kuukausikin. Tällä hetkellä väsään noin 1,5 vuotta telakalla ollutta queen maryä.
Kesken on edelleen joskus 80-luvun puolivälissä aloitettu Spit I (Airfix 1/72), LA-7 (KP 1/72), ja Testors/Hawkin U-2A (1/48). Eiköhän kaikista synny valmis malli, joskus (2010-2020 ehkä), yritys on ainakin kova. Niin, samoihin aikoihin aloitettuihin Hawk T MkI:een tuli siirtokuvia laitettua, Citroen autoon (1/25? Heller) liimattua pari osaa jne, hitaasti sitä hyvää (heko heko) tulee
< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6 7Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.