Pienoismallit.net

Myydään Airsoft-ase

< Alkuun | < Edelliset1 2Seuraavat > | Loppuun >
Ei suoranaisesti pienoismalli mutta 1:1 replika kuitenkin.

Eli myydään: MP5 Pdw (n.250e uutena)

Mukaan tulee:
-kaksi 100 panoksen lipasta (n 20e kpl)
-yksi 50 panoksen lipas (n 20e kpl)
-kantohihna (n5e)
-akku ja laturi ( en muista hintaa mutta ampuaksesi tarvitset nämä)
-kiskoja ( lisäpalikat joihin saat kiinni esim. kahvan, lampun, lasertähtäimen tms)
-lisäksi vaikka n 2000kpl kuulia (15-25e)
-koko kasvoja suojaava maski (uutena noin 30e)

Myyn aseen koska on softaus jäänyt vähemmälle. Ase on ollut silloin tällöin peleissä ja on se nyt minulla ollut noin vuoden. Ei ole rääkätty ja akku tyhjennetty aina hyllyyn laiton jälkeen. Ampuma kantavuus on noin. 50m (riippuu hopin säädöistä) Aseessa varmistin, kertatuli ja sarjatuli. Ihan uudenveroinen. Osia puhdistettu pölystä ja piippu puhdistettu.

KOKO PAKETIN HINTA: 250e
HUOMIO: mikäli ostaja löytyy ja ostosta sovitaan voi hintaa viilata ja se voipi tippua kymppejä! :D

Ja niille jotka eivät ole airsoftista kuullutkaan: Eli kyseessä on kai urheiluksi luokiteltava harrastus jossa juostaan maastppuku ja vaikkapa kypäräkin päässä metsässä, hylätyissä taloissa, pellolla tai minne nyt porukka halutaan kutsua! yritetään saada vastusjan miehet ammuttua ja täten voitettua sota. PELIIN VAADITAAN SUOJALASIT! (voin myydä vähän käytetyn maskin joka suojaa koko naamaa.

Yhteydenotot joko yksityisviestillä tai spostiin : smuli_v@hotmail.com

Tästä luotettava ase niin talvisotiin kuin tuleviin kesän Vietnamin viidakoihinkin!

Viimeksi muokattu 24.6.2008 22:59

Asiahan ei minulle kuulu mutta olisiko joku Airsoft-forum luontevampi paikka tällaisen esineen/asian myynnille?
Esko Koskinen kirjoitti:
Asiahan ei minulle kuulu mutta olisiko joku Airsoft-forum luontevampi paikka tällaisen esineen/asian myynnille?
Luultavasti olisi :D mutta onhan tämäkin jonkin sortin pienoismalli aidosta aseesta.
Hintaa laskettu 10 eurolla! Ja tippuu lisää jos löytyy ostaja :)
Hinta 250e!! Pitäis päästä jo nopeeta eroon aseesta!
Olisiko parempi kaupata airsoft asetta vaikka huuto.net sivustolla. Luulisi että siellä on enemmän kysyntää, uskoisin että airsoft ei pahemmin mallareita kiinnosta.
Riippuu mallarista hyvin pitkälti. Itse ainakin harrastan airsoftia ja pidän siitä suunnattomasti. Olen myös mallari :D
Ymmärtääkseni näitä ei saa myydä alle 18-vuotiaille?
Jos sellainen laki on niin kukaan ei sitä noudata ja se on menneen talven lumia se. Todella suuri osa airsoftin harrastajista kun sattuu olemaan alle 18-vuotiaita,
Lopetetaan homma saman tien ja alkuunsa - kaveri julkaisi myynti-ilmoituksen täällä ja se joko huomataan tai ei. Erehdystä ei korjata virheellä ja tulta ei sammuteta bensiinillä.
< Alkuun | < Edelliset1 2Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.