Etusivu
Keskustelut
Taukohuone
Travian
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Seuraavat |
Käsittääkseni kyllä, mutta aikaa takaisinkutsuun on rajoitetusti, jos olen oikein ymmärtänyt.
Voiko liittolainen pelastaa omat ansassa olevat joukot?
ps. tähän jää aivan koukuun…
ps. tähän jää aivan koukuun…
Ja eipä sitten hävittykään. DIE lopetti sodan hajoamisensa takia. Tappioita tuli tietysti molemmille puolille, mutta isommat vahingot tästä aiheutui DIE:lle, kun NOVA:lle. :DDTimo Koponen kirjoitti:Koetetaan NOVA:n voimin laittaa DIE:n D ja E siiville kampoihin. DIE:llä on kyllä ylivoima, mutta ei me tätä sotaa kuitenkaan hävitä.
Niin jää, alkaa jo haitata työtekoa ja normaalia elämää. Aina viimeikseksi ennen nukkumaanmenoa on pakko käydä tekemässä vielä viimeiset siirrot ennen aamua, ja sitten heti aamulla yön aikana kertyneet resurssit välittömästi käyttöön. No, ainakaan en ole vielä sijoittanut rahaa noihin pluspalveluihin.Jani Väärälä kirjoitti:ps. tähän jää aivan koukuun…
Mulla se taas menee toisinpäin. "Normaali" elämä ja koulu haittaa Travianin peluuta. :D Tosin melkeimpä ainoostaan nukkuminen ja koulumatkat haittaa, kun koulussakin voi ihan rauhassa istua Travianissa. :DTeemu Siltanen kirjoitti:Niin jää, alkaa jo haitata työtekoa ja normaalia elämää. Aina viimeikseksi ennen nukkumaanmenoa on pakko käydä tekemässä vielä viimeiset siirrot ennen aamua, ja sitten heti aamulla yön aikana kertyneet resurssit välittömästi käyttöön. No, ainakaan en ole vielä sijoittanut rahaa noihin pluspalveluihin.Jani Väärälä kirjoitti:ps. tähän jää aivan koukuun…
No niin nyt alkoi speedissä isompi raidaamaan minua.. 15min välein tulee 500 miehellä päälle… ei se kyllä mitään saa kun on kätköt kohillaan ja miehet naapurikylässä
Just itse lopetin (annoin tilin uudelle omistajalle), alkoi oikeesti haitata työntekoa ja normaali elämää(jos tätä voinyt sellaiseksi sanoa).Timo Koponen kirjoitti:Mulla se taas menee toisinpäin. "Normaali" elämä ja koulu haittaa Travianin peluuta. :D Tosin melkeimpä ainoostaan nukkuminen ja koulumatkat haittaa, kun koulussakin voi ihan rauhassa istua Travianissa. :DTeemu Siltanen kirjoitti:Niin jää, alkaa jo haitata työtekoa ja normaalia elämää. Aina viimeikseksi ennen nukkumaanmenoa on pakko käydä tekemässä vielä viimeiset siirrot ennen aamua, ja sitten heti aamulla yön aikana kertyneet resurssit välittömästi käyttöön. No, ainakaan en ole vielä sijoittanut rahaa noihin pluspalveluihin.Jani Väärälä kirjoitti:ps. tähän jää aivan koukuun…
Pelasin ykkös servulla, oli 12 kylää ja kuuluin Hirvareihin. Vähän aluksi harmitti kun piti lopettaa mutta nyt kun ajattelee niin kyllä se kannatti !
Oujea nelos serverillä ollaan PX koalitiossa. Väheni liittoon kohdistuvat ryöstelut 90% koalitioon liittymisen johdosta. Vapiskaa pikku liitot. :D
Eihä tää peli ees vie paljoo ajasta. Kokeile WOW:ia :DJust itse lopetin (annoin tilin uudelle omistajalle), alkoi oikeesti haitata työntekoa ja normaali elämää(jos tätä voinyt sellaiseksi sanoa).Marko Eerola kirjoitti:Mulla se taas menee toisinpäin. "Normaali" elämä ja koulu haittaa Travianin peluuta. :D Tosin melkeimpä ainoostaan nukkuminen ja koulumatkat haittaa, kun koulussakin voi ihan rauhassa istua Travianissa. :D
Pelasin ykkös servulla, oli 12 kylää ja kuuluin Hirvareihin. Vähän aluksi harmitti kun piti lopettaa mutta nyt kun ajattelee niin kyllä se kannatti !
Jaa vai on pepsimaxikin siinä ;) ei visiin kannata mennä ryösteleen niitä.. itse kuuluun mush-liittoonherby kirjoitti:Oujea nelos serverillä ollaan PX koalitiossa. Väheni liittoon kohdistuvat ryöstelut 90% koalitioon liittymisen johdosta. Vapiskaa pikku liitot. :D
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 5.12.2008 klo 05:43
- Sivu luotiin 0,02 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.