Nyt tuli ensimmäinen "asiallinen" viesti Travianissa. Tyylin: v… h… lopeta se hyökkäily h…
Enkä ole vissiin, kuin viisi kertaa käynyt kylässä.
Pelaaja on west32, kaupunki Herttoniemenranta, asukkaita 55 ja on suuressa viisaudessaan perustanut oman liittouman (ainoa jäsen) wert. Koordinaatit 156/-39.
Otti sen verran päähän viestin tyyli, että: jos täältä löytyy vapaaehtoisia kouluttamaan kielenkäytössä…
Oli muuten liittänyt omakuvaukseensa tiedoksi olevansa sodassa -X-III:sen kanssa. Eli kylä on vapaata riistaa, mutta kannattaa ottaa minuun yhteyttä Travianin YV:llä, ennen hyökkäystä. Tiedän ilmoittaa liittoumalla hyökkäyksestä.
Tunnus on KL1, kylä Selkäranka.
Noilla omilla falangeilla ei vielä kauhean tiheään hyökkäillä, saati tuhoavatko ne mitaaä edes suoralla hyökkäyksellä.
Etusivu
Keskustelut
Taukohuone
Travian
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Seuraavat |
Nyt menee vähän ohi aiheen, mutta peli asiassa pysytään edelleen, eli tiedustelisin löytyisikö täältä vanhoja Austerlitz postipeli veteraaneja?
Hohhooo… Austerlitziä tuli pelattua muutama vuosi. Oli hyvä peli. Harmi että se< kaatui laki-juttuihin.
Oli kieltämättä hyvä peli, vaikka arpa-onni minua usein Portugalilla suosikin, olin mukana varmaan kymmenisen vuotta, alusta loppuun saakka. Siitä kun joku osaava tekisi nettipeli version.
colonelshaffe servulla kolme.
Jos joku hyökkää kylääsi tuleeko siitä ilmoitus ennakkoon?
Ei vielä kokemusta, mutta näin olen ymmärtänyt. Ja ainakin yksi kylä lähetti viestiä heti, kun olin lähettänyt joukot matkalle.
Tulee, eli etusivulla näkyy aika jonka kuluttua vihollinen saavuttaa kyläsi. Klikkaamalla ristissä olevia miekkoja saat näkyviin kuka on hyökkäämässä.Jani Väärälä kirjoitti:Jos joku hyökkää kylääsi tuleeko siitä ilmoitus ennakkoon?
Tulee, eli etusivulla näkyy aika jonka kuluttua vihollinen saavuttaa kyläsi. Klikkaamalla ristissä olevia miekkoja saat näkyviin kuka on hyökkäämässä.
Mutta pitää olla kokoontumispiste ennekuin toimii.
Mutta pitää olla kokoontumispiste ennekuin toimii.
taas typerä kysymys mutta en löytänyt tähän vastausta mistään.. Jos lähetät joukkoja hyökkäämään voiko niitä enään kutsua takaisin?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 5.12.2008 klo 06:16
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.