Pienoismallit.net

Travian

< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6 7 8 9Seuraavat > | Loppuun >
Jos joku tahtoo laittaa Kalvin nimisen hepun MeaN liitosta matalaks olisin erittäin onnellinen. :D Se raidailee mun kylää aika innokkaasti.
Nyt tuli taas ihmetyksen aihe.. Olen saanut tehtyä asoittajan ja ansoja mutta pitääkö ne asettaa johonkin vai? En kyllä keksi miten sen saisin tehtyä…
Jani Väärälä kirjoitti:
Nyt tuli taas ihmetyksen aihe.. Olen saanut tehtyä asoittajan ja ansoja mutta pitääkö ne asettaa johonkin vai? En kyllä keksi miten sen saisin tehtyä…
EI tarvi asettaa mihinkään. Ne toimivat kunhan ne vain on tehty.
Ei tarvitse asettaa. Riittää että teet ansat ansoittajassa ja silloin ne tulevat käyttöön. Se "sinulla on x ansaa, niistä 0 on käytössä" on hieman hämäävä. Se tarkoittaa, että missään ansassa ei ole joukkoja.
Jukka Kauppinen kirjoitti:
Ei tarvitse asettaa. Riittää että teet ansat ansoittajassa ja silloin ne tulevat käyttöön. Se "sinulla on x ansaa, niistä 0 on käytössä" on hieman hämäävä. Se tarkoittaa, että missään ansassa ei ole joukkoja.
Kiitos
Tosin noiden ansojen toimivuus on vähän niin ja näin. Hyökkäävä joukko voi vapauttaa kaverinsa samalla kerralla jos hyökkääjän puolella on ylivoima. Eli ei kannata pitää puollustusta pelkästään niiden varassa.
herby kirjoitti:
Tosin noiden ansojen toimivuus on vähän niin ja näin. Hyökkäävä joukko voi vapauttaa kaverinsa samalla kerralla jos hyökkääjän puolella on ylivoima. Eli ei kannata pitää puollustusta pelkästään niiden varassa.
Ja ansoihin ei ehkä kannata tuhlata resursseja mikäli kätkö(t) ovat niin suuret että ryöstäjä jää nuolemaan näppejään, eikä kylässä ole minkäänlaisia puolustusjoukkoja.
Kätkö kuntoon. Valmistumassa lvl10. Ansojakin löytyy ja muutama ukko, joilla on viikon verran vierailtu vähemmän aktiivisissa naapureissa.
Tosin, jos joku iso hyökkää ei noilla mun ukoilla tee mitään.
KL kirjoitti:
Kätkö kuntoon. Valmistumassa lvl10. Ansojakin löytyy ja muutama ukko, joilla on viikon verran vierailtu vähemmän aktiivisissa naapureissa.
Tosin, jos joku iso hyökkää ei noilla mun ukoilla tee mitään.
Meikäläisellä kun nuo naapurit hyppii jatkuvasti silmille niin ei ehdi / resut riitä joukkojen kasaamiseen. Yhdessä välissä ehdin hommata 4 solttua, mutta ikävä naapuri tuli ja listi ne. Täytyy kerätä kunnolla resuja että saa tehtyä heti kerralla isomman armeijan.
yksi Kätkö todellakin kannattaa olla tasolla 10. Ittellä toinen kätkö 10 ja toinen 6 levelillä. Kohta on tarpeeks resoja piilossa ilkeeltä naapurilta.
< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6 7 8 9Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.