Etusivu
Keskustelut
Taukohuone
Travian
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Seuraavat |
mun nikki on joni kt servu 1. tarttisin viljaaa sillä eräs ikuinen ryssää hyökkää joka päivä ja sitten eräs ystävällinen liittolainen antoi 111 hevosmiestä ja ylläpito kallista ja vilja tuottaa tällä hetkellä -34
Kiinnostava peli… Mitä siviilisaatioita siinä on ja mihin aikakauteen peli perustuu?
Muuri kannattaa unohtaa ainakin noin alussa. Siitä on vasta sitten hyötyä, kun on riittävästi joukkoja siitä boonuksia keräilemään. Ansoilla saa pudoteltua ainakin alussa kivasti niitä hyökkijoukkoja. Joten sitä kannattaa kehittää samoin kuin kätköäkin.KL kirjoitti:Kuinkahan paljon niitä falangeja kannttaisi olla ? Toki riippuu hyökkäyksen koosta. Kyläni saavutti tänään sadan asukkaan rajan. Falangeja on jokunen, eli heikosti. Kätkö tasolla 7, täytyy vielä päivittää illemmalla. Muuriakin on päivitelty ja jokunen ansa on kylässä.
Suoja-aikani taisi päättyä sunnuntaina, vielä kukaan ei ole kimppuun tullut (koputtaa puuta). Riski on suuri.
Ainoat sotatoimet ovat olleet, tähän mennessä, ne n.40 resujen haku reissuani läheisestä kylästä.
Ja pienellä arvailulla varmaan kyläni selviää…
Hyvänä pakkien määränä olisi joku 1-1,5x asukasluku. Noin alussa tietysti kannattaa panostaa kätköön ja ansoihin. Jos epäilet, että et voi voittaa taistelua ja pultteja ei ole tulossa niin kannattaa väistää mielummin. Eli siis siirtää joukot johonkin naapuriin turvaan siksi aikaa tai laittaa ne hyökkäämään jonnekkin. Tiedustelijoitakin on hyvä olla. Jo pelkällä nuuskujen määrällä voit estää hyökkäyksiä. Vastustaja ei välttämättä edes uskalla hyökätä johtuen siitä, että ei tiedä mitä joukkoja kylässä on, koska omat nuuskusi ovat estäneet tiedustelun.
Juuri tuo Vision aiheuttaa päänvaivaa. Olen saanut vähistä varoistani aikaiseksi neljä falangia joilla olen nyt putsaillut naapureita joita ei ilmeisesti kukaan enää pelaa. Hoksasin myös tuon että kannattaa pakoilla hyökkääjiä ennemmin kuin yrittää taistella ylivoimaa vastaan. Erittäin hyvä neuvo muillekin. Voiko kätköjä todellakin rakentaa useampia? Itse en ainakaan ole löytänyt tällaista mahdollisuutta, mutta yritän kuitenkin päivitellä ainokaistani niin korkealle kuin varat antavat myöten.Timo Koponen kirjoitti:Vitsi kun oot noin kaukana. Ilmeisesti tuo visionn hyökkii? Pulteilla menis 47:17:49 sen kylään. :D . Jos tämä tilanne nyt täälläpäin vähän rauhoittuu niin voin laittaa sille kymmenkunta pulttia kylään vaikka ihan vaan piruuttani. Taidan koota kasan noita imppejä tukemaan ja vielä muutaman pultin niin voin laittaa niitä kyläilemään tuonne jos haluat. :D
Koita koota pari kätköä. Se kätkö suojaa resuja aina senverran, että saat aina uuden tason kehitettyä. Mutta huomioi tuo Teutoneiden ryöstöboonus joten ne kätköt suojaa sen 2/3. Ja kun kätköt on kunnossa niin tee falangeja ja laita niitä johonkin naapuriin minne ei hyökitä turvaan ja sit kun niitä on riittävästi niin ota ne takaisin omaan kylään ja pakita ne raidausjoukot. Älä koeta turhaan puolustaa kylääsi muutamalla falangilla, koska ne eivät mitään aikaan saa ja kuolevat vain turhaan.
Jos apuja löytyy niin otan kyllä ilolla ja kiitollisena niitä vastaan!
Ikävä kyllä ei voi auttaa. Minulla kätkö kattaa tällä hetkellä n. 12 tunnin poissaolon. Kätköjä voi rakentaa useampia, mutta: vasta kun kätkö nro.1 on tasolla 10 lvl.
Minulle tuli ihmetys: on akatemia (3) ja aseseppä, ohjeiden mukaan tämän pitäisi riittää miekkasotureihin. Pitääkö minun ensin akatemiassa kehittää nämä?
Minulle tuli ihmetys: on akatemia (3) ja aseseppä, ohjeiden mukaan tämän pitäisi riittää miekkasotureihin. Pitääkö minun ensin akatemiassa kehittää nämä?
Sivilisaatiot ovat Roomalaiset, Teutonit ja Gallit. Aikakausi lienee jossain vuoden 0 molemmin puolin. Kts. lisää: www.travian.fiKuisma Tossavainen kirjoitti:Kiinnostava peli… Mitä siviilisaatioita siinä on ja mihin aikakauteen peli perustuu?
Pitää. Kaikki uudet joukot ilmestyvät akatemiaan josta ne kehitetään.KL kirjoitti:Ikävä kyllä ei voi auttaa. Minulla kätkö kattaa tällä hetkellä n. 12 tunnin poissaolon. Kätköjä voi rakentaa useampia, mutta: vasta kun kätkö nro.1 on tasolla 10 lvl.
Pitihän se liittyä.. verkkaselta touhulta vaikuttaa mutta hyvä vain voi töistä aina silloin tällöin käydä kikkailemassa..
Servu 3 Gallit ja nimimerkillä RK62
Alun verkkaisuus on hämäävää. Kun uuden pelaajan 9 päivän suoja-aika päättyy niin tahti kovenee. Missäs ilmansuunnassa majailet?Jani Väärälä kirjoitti:Pitihän se liittyä.. verkkaselta touhulta vaikuttaa mutta hyvä vain voi töistä aina silloin tällöin käydä kikkailemassa..
Kaakossa (ilmeisesti?) koordinaatit 148/-57Teemu Siltanen kirjoitti:Alun verkkaisuus on hämäävää. Kun uuden pelaajan 9 päivän suoja-aika päättyy niin tahti kovenee. Missäs ilmansuunnassa majailet?Jani Väärälä kirjoitti:Pitihän se liittyä.. verkkaselta touhulta vaikuttaa mutta hyvä vain voi töistä aina silloin tällöin käydä kikkailemassa..
Tuli muuten mieleen yksi kysymys pelistä. Kannattaako päivittää vaikkapa savimonttu isommalle tasolle vai tehdä niitä useampi?
Viimeksi muokattu 12.9.2007 11:10
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 5.12.2008 klo 05:37
- Sivu luotiin 0,02 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.