Fanittaminen on myös kanssakäymistä työkavereiden kanssa. Meilläkin ollut monet "veriset " keskustelut paikallispelien jälkeen, oikein odotan kauden alkua.
Karalahdelle toivon menestystä uudessa jengissä, pelkään kuitenkin että selkäranka ei kestä.
Mites muuten musahulluus? Itselläni yli 1000 vinyyliä.
Etusivu
Keskustelut
Taukohuone
Mallarin fanittamat urheiluseurat?
| 1 2 3 4 5 6 | Seuraavat |
Yksi on ylitse muiden: Suomen Jääkiekkomaajoukkue. Oli sitten kyse miehistä, naisista tai nuorista. Olen muuten sitä mieltä että Nuorten MM-lätkä on viihdyttävintä katsoa, peleissä on vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja pelaajilla taitoa, ajatusta vähemmän.Tasoerot ovat vain turhan suuret, samoin naisissa, mutta sama toki pätee A-sarjan laajennusten myötä myös miehiä. On täysin turhaa, että MM-kisoissa pelaa Valko-Venäjää, Kazakstania ja muita heittopusseja, jotka kärsivät kovempia joukkueita vastaan pelkkiä rökäletappioita, on valtava sensaatio, jos esim. Norja pelaa tasan vaikkapa Tsekin kanssa.älytöntä.
Helsingin Jokerit OLI 90-luvulla se joukkue, nykyään (oikeastaan noin kahdeksaan vuoteen) ei ole tullut liiemmin innostuttua kyseisestä sakista. Mutta HIFK iskee nykyään huomattavasti lujemmin johtuen joukkueen fyysisemmästä pelitavasta(jota tuli itsekin harrastettua kun itse pelasin, mitä nyt tuomareille vinoilulta ennätti), jonkinmoisesta rock-imagosta ja monesta muusta. Liian vähän tulee nykyään vain seurattua lätkää, oikeastaan MM-skabat ovat ainoa, joskus SM-Liigan finaaleja.
Kun tunnesiteistä johonkin seuraan tuli puhe, niin mulle se on Järvenpään Haukat, jossa tuli itsekin kiekkoa lätkittyä junnuna monia vuosia ennen kuin alkoi kiinnostaa epäurheilijamaisemmat harrasteet.
NHL on myöskin ollut mun kohdalla pimennossa viime vuodet, johtuen ettei sitä juuri ilmaisilla kanavilla näytetä.
Formuloita tulee katsottua silloin tällöin, mutta en mitenkään orjallisesti istu tv:n ääressä sunnuntaisin kun kisat on, enkä todella herää keskellä yötä näitä katsomaan. Suosikki-kuskiakaan mulla ei sinänsä ole, Suomalaisia tietty tulee seurattua lajissa kuin lajissa.
Helsingin Jokerit OLI 90-luvulla se joukkue, nykyään (oikeastaan noin kahdeksaan vuoteen) ei ole tullut liiemmin innostuttua kyseisestä sakista. Mutta HIFK iskee nykyään huomattavasti lujemmin johtuen joukkueen fyysisemmästä pelitavasta(jota tuli itsekin harrastettua kun itse pelasin, mitä nyt tuomareille vinoilulta ennätti), jonkinmoisesta rock-imagosta ja monesta muusta. Liian vähän tulee nykyään vain seurattua lätkää, oikeastaan MM-skabat ovat ainoa, joskus SM-Liigan finaaleja.
Kun tunnesiteistä johonkin seuraan tuli puhe, niin mulle se on Järvenpään Haukat, jossa tuli itsekin kiekkoa lätkittyä junnuna monia vuosia ennen kuin alkoi kiinnostaa epäurheilijamaisemmat harrasteet.
NHL on myöskin ollut mun kohdalla pimennossa viime vuodet, johtuen ettei sitä juuri ilmaisilla kanavilla näytetä.
Formuloita tulee katsottua silloin tällöin, mutta en mitenkään orjallisesti istu tv:n ääressä sunnuntaisin kun kisat on, enkä todella herää keskellä yötä näitä katsomaan. Suosikki-kuskiakaan mulla ei sinänsä ole, Suomalaisia tietty tulee seurattua lajissa kuin lajissa.
En ole koskaan ymmärtänyt mitä mieltä on jännätä telkkarista peliä ja raivota asialle jolle ei itse voi mitään. Pelin lopputulos ei muutu vaikka kuinka meuhkaat kotisohvalla. Toki seuraan tuloksia ja miten Kärpille otteluillan jälkeen kävi, mutta mielestäni kaikki urheilu töllöstä voisi siirtää yhteiselle urheilu kanavalle ja jotain järkevää ohjelmaa tilalle. VAikka sitten sitä korkeampaa kultuuria josta jossain muussa viestikeskustelussa oli puhetta. Niin ja sitten kysymykseen vastatakseni.. en varsinaisesti fanita mitään joukkoetta mutta lätkässä ainoa mihin kiinnitän huomiota on Kärpät.. Muista lajeista mitä nyt tulosruutu sattuu näyttämään..
Mulle vuoden urheilutapaus on Tour de France kaikkine skandaaleineen. Seuraamista vaikeuttaa se, että olen sinnikkäästi päättänyt olla hankkimatta yhtäkään maksullista kanavaa. Toistaiseksi päätös on pitänyt.
Lätkää seuraan tulostasolla tv:sta ja lehdistä. Olen joskus käynyt kyllä ihan paikan päälläkin seuraamassa peliä, mutta siitä on jo aikaa. Kärpät pelas vielä divaria sillon, oisko ollut vuonna 97 tai jotain niillä main.
Lätkää seuraan tulostasolla tv:sta ja lehdistä. Olen joskus käynyt kyllä ihan paikan päälläkin seuraamassa peliä, mutta siitä on jo aikaa. Kärpät pelas vielä divaria sillon, oisko ollut vuonna 97 tai jotain niillä main.
Moottoriurhelua "fanitan",lätkäjoukkueista kannatan jostain syystä kärppiä jo ties kuinka monetta vuotta peräkkäin(!?)Naisten tenniksestä kiinnostuin eilen,kiitos työkaverin joka oli laittanut kaikille monitoreille taustakuvaksi tämän hetken kuumimman "tenniskissan" kuvia :P
Tähän vanha vitsi:Niko Rosberg kutsuttiin testaamaan Williamsia,ei tiedetä vielä kumpaa heistä *naur*
Tähän vanha vitsi:Niko Rosberg kutsuttiin testaamaan Williamsia,ei tiedetä vielä kumpaa heistä *naur*
Kotimaan kiekosta on jo muutaman vuoden aikana tullut käytyä suomi-sarjan otteluita kattomassa aikas tiiviisti.Kotimaan kiekosta Espoon Bluesi vieras/kotipelejä käynyt katsoon silloin kun on pystynyt.
Taalajäiltä on New Jersey Devils oma suosikkini.
Unohtu täysin eilen kesäisin rullakiekon sm-sarjaa tulee seurattua ja kun tossa vanhalla paikkakunnalla alotti 2-divarin amerikkalainen jalkapalloseura niin niiden kotipelit tulee katottua paikanpäällä.
Rallia tuli seurattua edelleen jossain määrin, formuloista meni maku 2005 vuoden jälkeen kun alkoi arpominen sääntöjen/ratojen/säädösten jatkuva muokkaaminen.
Taalajäiltä on New Jersey Devils oma suosikkini.
Unohtu täysin eilen kesäisin rullakiekon sm-sarjaa tulee seurattua ja kun tossa vanhalla paikkakunnalla alotti 2-divarin amerikkalainen jalkapalloseura niin niiden kotipelit tulee katottua paikanpäällä.
Rallia tuli seurattua edelleen jossain määrin, formuloista meni maku 2005 vuoden jälkeen kun alkoi arpominen sääntöjen/ratojen/säädösten jatkuva muokkaaminen.
Viimeksi muokattu 16.8.2007 16:43
Enpä ole koskaan fanittanut ainoatakaan urheiluseuraa, enkä varmasti koskaan tule fanittamaankaan. En tosin fanita sanan varsinaisessa merkityksessä mitään muutakaan.
Jotenkin ihmetyttää että vaikka syntyjään ja koko ikänsä Ivalossa asunut ihminen fanittaa vaikka jotain TPS:ää johon hänellä ei ole minkäänlaisia siteitä. Tai suomalainen kyttää suu vaahdossa kaikki jonkun englantilaisen joukkueen pelit. Omituista. Ymmärrän fanittamisen jos itse pelannut, tai joku tuttu pelaa joukkueessa tai on edes kotoisin samalta paikkakunnalta kuin joukkue, mutta tuollaista kaukofanittamista en ole ymmärtänyt koskaan. Ei pahalla niitä kohtaan jotka moista harrastavat.
Jotenkin ihmetyttää että vaikka syntyjään ja koko ikänsä Ivalossa asunut ihminen fanittaa vaikka jotain TPS:ää johon hänellä ei ole minkäänlaisia siteitä. Tai suomalainen kyttää suu vaahdossa kaikki jonkun englantilaisen joukkueen pelit. Omituista. Ymmärrän fanittamisen jos itse pelannut, tai joku tuttu pelaa joukkueessa tai on edes kotoisin samalta paikkakunnalta kuin joukkue, mutta tuollaista kaukofanittamista en ole ymmärtänyt koskaan. Ei pahalla niitä kohtaan jotka moista harrastavat.
HIFK. Tiedä sitten mikä on ns. fanittamisen ja voimakkaan tunnesiteen ero, taitaa olla aika veteen piirrettyä.
Jerelle tsemppiä, Kärpät on hyvä joukkue, toivottavasti äijällä vihdoinkin kantti kestää. NHL-paluuseen en oikein jaksa uskoa…
Jerelle tsemppiä, Kärpät on hyvä joukkue, toivottavasti äijällä vihdoinkin kantti kestää. NHL-paluuseen en oikein jaksa uskoa…
Mikäs tää tämmöinen keskustelu on jossa kaikki punanutut heiluu? No fanittamista on paljon ja pakko taas myöntyä tuohon samaan kuin moni muukin. Hokin puolella sydän on aina sykkinyt tuolle Big Red Pussycats seuralle vaikka en muutamaan vuoteen siellä suunnalle enään ole ollut. Kotimainen jalina eli futis ei kyllä pahemmin sykähdytä vaikka eilisen Tamun pelin katselin. Suurin fanittaminen ja seuraus on Suomen maajoukkueiden peleissä kummassakin futiksessa sekä hokissa jo vuosikausia vaikka tulokset ovat vaihdelleet. NHL taas kiinnostaa toisella tavalla ja sieltä seurataan enemmän yksilöitä kuin koko joukkuetta vaikka Dallas Stars on se ykkönen (omasta mielestäni). Vanhoja pelaajia muistan ja kunnioitan, sellaisia pelimiehiä kuten legendaariset numerolla 77 pelanneet Ray Bourgue (jaa a osasinkohan kirjoittaa oikein) ja Paul Coffey. Sekä nippu enemmän ja vähemmän nimettömiä pelaajia.
Juu ja tuohon Kamalahteen kommentti, mies olisi kyllä sopinut edelleen HIFK:n pelilliseen tyyliin mutta … toivotaan että saa toisessa petolaumassa asiat kuntoon ja maajoukkue kutsun olisi sinne myös hyvä lisä.
Juu ja tuohon Kamalahteen kommentti, mies olisi kyllä sopinut edelleen HIFK:n pelilliseen tyyliin mutta … toivotaan että saa toisessa petolaumassa asiat kuntoon ja maajoukkue kutsun olisi sinne myös hyvä lisä.
Jalkapallo: Veikkausliigassa TPS, pojilla on kulkenut edellisiä vuosia paremmin, mikä on ilahduttanut. Peleissä en ole kuitenkaan kerennyt oikein käymään, mutta tuloksia seuraan. Paikallistaistoon pitäisi kyllä päästä näkemään.
Kansainvälisellä tasolla suosikki on aina ollut Juventus. Tämä pieni episodi joukkueen ympärillä ei kannatukseeni vaikuttanut. Juuret Juventuksen kannattamiseen tulevat vanhasta ihailustani parasta pelaajaa Del Pieroa ja parasta maalivahtia Buffoon kohtaan.
Jääkiekko: Ehdoton suosikki on Kärpät. Pelin on katselu on todella nautittavaa… Koska asun Turussa, pelejä ei livenä vaan oikein kovin usein näe. Onpa niitä sitten tullut Tampereella käytyä katsomassa. Mielestäni Karalahden hankkiminen vahvuuteen voi olla ihan hyvä juttu, mutta Niinimaahan ÄLKÄÄ KOSKEKO!
Kansainvälisellä tasolla suosikki on aina ollut Juventus. Tämä pieni episodi joukkueen ympärillä ei kannatukseeni vaikuttanut. Juuret Juventuksen kannattamiseen tulevat vanhasta ihailustani parasta pelaajaa Del Pieroa ja parasta maalivahtia Buffoon kohtaan.
Jääkiekko: Ehdoton suosikki on Kärpät. Pelin on katselu on todella nautittavaa… Koska asun Turussa, pelejä ei livenä vaan oikein kovin usein näe. Onpa niitä sitten tullut Tampereella käytyä katsomassa. Mielestäni Karalahden hankkiminen vahvuuteen voi olla ihan hyvä juttu, mutta Niinimaahan ÄLKÄÄ KOSKEKO!
| 1 2 3 4 5 6 | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 5.12.2008 klo 07:08
- Sivu luotiin 0,02 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.