Pienoismallit.net

Mitä lasissa?

< Alkuun | < Edelliset48 49 50 51 52 53 54 55 56 57Seuraavat > | Loppuun >
Janne Ikonen kirjoitti:
Aromilasissa Marques de Caceres Vendimia Seleccionada 2004, sopii hyvin pariloidun maksan kanssa :P ja kohta yöhön…
Hannibal Lecter liikenteessä?

;-)
Omista marjoista tehtyä mehua yleensä on lasissa janojuomana erikseen ja sekoitettuina eli musta-, puna-,valkoviinimarjamehua, mustikka, vadelma ja mansikkamehua.
Maitoa myöskin lasissa ruoan kanssa.
Kahviakin, mutta ei yleensä lasista juotuna.
kaakaota : )

Viimeksi muokattu 11.10.2008 22:01

Kaikki puhuu vaan työasioista eli nostetaanpa tämä.

Lasissa (kristallia) 10 vuotiasta Skottilaista single malttia nimeltään Aberlour ja se maistuu,,,,
,
,
,
Kivan neutraali viskin maku eli ei kovin tunkkaista. Rekyyli miellyttävä ja se tunne kuinka se valuu kurkusta vatsanpojille "hunajaa".
Tuborg III, perus keepoa. Hatunnosto Esalle, joka pystyy viskiä juomaan on kovempi kuin Chuck Norris. 20 vuotta koittanut opetella silloin tällöin, tuloksetta…
Kukaan ei oo kovempi ku Chuck Norris. Ja kyl hyviä viskejä juo, mutta ennemmin dieseliä kuin halpoja.
Casillero del Diablo, Cabernet Cauvignon 2006.
Menettelee suolakurkku-kalkkuna-ruisleivän kanssa :)
Esan jumaltenjuoma-osastolle ei uskalla kajota. Aamulla joutuu raahautumaan työpaikalle kuitenkin…
Täytyykin maistaa naftaa- mulle kun ei noista elämän vesistä maistu kuin bulkki famous grouse- ja vedellä jatkettuna :-) No ei mulle kelpaa konjakkikaan- vain vanha espanjalainen brandy- mussa on jotain vikaa

/marko
Paha tässä nyt tietty on riehua kun on vaan Pilsner Urquellia edessä.
Marko Teerioja kirjoitti:
Täytyykin maistaa naftaa- mulle kun ei noista elämän vesistä maistu kuin bulkki famous grouse- ja vedellä jatkettuna :-) No ei mulle kelpaa konjakkikaan- vain vanha espanjalainen brandy- mussa on jotain vikaa

/marko
Kyllä hyvä brandy huonon konjamiinin hakkaa… muttei whiskyä… Hmmmmmnnnnn.. sanoo Homer :)

Mutta ei sotketa vettä tähän hommaan. Raakana, tai jäillä. Kiitos!
< Alkuun | < Edelliset48 49 50 51 52 53 54 55 56 57Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.