Etusivu
Keskustelut
Taukohuone
Mitä lasissa?
| 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 … | Seuraavat |
Colaahan tässä, jotain Vip Soloa… mutta colaa kumminkin!
Pienet sille! Jotain anisjuttua kera mandariini-ananasmehun on tällä kertaa. Punainen alumiini odottaa kaapissa. Herby, onko se ruuvari tavan ristipäätä vaiko talttapää? Ja aamulla naulapää.. ;) Nyt tuorein J. Bond ruutuun maailmaa pelastamaan.
Ei oo tänään muuta lasissa kun migreeni lääkettä. Perkeleen migreeni iski ja kovaa. Kaapissa kyllä olisi aplaria ja smirren jämät(0.5litraa) mutta ei näiden kolmio lääkkeiden kanssa tohdi ottaa. Menee siis tämä viikonloppu ihan harakoille. Ja mun ruuvari on torxi, 2osaa viinaa ja 1 osa mehua.
-Herby
-Herby
Sori. Jos olisin tämän tiennyt olisin pitänyt suuni kiinni. *kiroilee itsekseen* En ole migreeniä itse omistanut mutta sivusta seuranneena olen hengessä mukana.herby kirjoitti:Ei oo tänään muuta lasissa kun migreeni lääkettä. Perkeleen migreeni iski ja kovaa.
-Herby
Nou hätä. Migreeni on aika usein ja siihen on jo "tottunut". Persuksesta se silti on kun menee aina hyvä päivä hukkaan. Ja ei tuo ollut kuin aamulla jolloin lääkkeet otin ni auttavat aina mutta jää sellanen höntti olo lääkkkeiden jälkeen. Perjaate kun on nappi tai kuppi niin en samana päivänä ota lääkeitä ja viinaa.problemwaste kirjoitti:Sori. Jos olisin tämän tiennyt olisin pitänyt suuni kiinni. *kiroilee itsekseen* En ole migreeniä itse omistanut mutta sivusta seuranneena olen hengessä mukana.herby kirjoitti:Ei oo tänään muuta lasissa kun migreeni lääkettä. Perkeleen migreeni iski ja kovaa.
-Herby
Ruuvimeisseli
SE perinteinen + parit hammastikut. Noita pirun kansilaudotuksen puunauloja kun vääntää niin menee noi kaikki 3000 hammastikun jämää minne lystää.
Parin karjalan perään pitää pistää yksi balvenie. Eiköhän tästä sitte rauhotu nukkumaan.
pääsiäistä kaikille !
mitäpä teillä tänään lasissa?
ite parit lonkeroa ja yellow cat pullo
mitäpä teillä tänään lasissa?
ite parit lonkeroa ja yellow cat pullo
Ingmannin appelsiini jogurttia ja lusikka ja aamulla virkeenä töihin.
| 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 … | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 5.12.2008 klo 07:09
- Sivu luotiin 0,02 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.