Pienoismallit.net

Pocher + mutteri kyssä

< Alkuun | < EdellisetSeuraavat > | Loppuun >
Onko täällä foorumilla kenelläkään kokemusta Pocherin 1:8 mittakaavan autosarjoista?

Mistä mahtaisi löytyä kuvassa olevan kaltaisia muttereita? Koko on pirun pieni, eli mutteri sopii 1mm jenkaan.

Tursas

Viimeksi muokattu 9.8.2007 22:02

Mistä sait Pocher sarjan Itte etsinyt näitä malleja, Suomesta ei varmaan saa. Minkähän merkkinen auto mahtaa sulla olla.
Kysyppäs jostain kello- tai optikko-liikkeestä, mistä itse tilaavat. Silmälaseissa ja kelloissa ruuvit ovat vielä pienenmpiä.
radio-ohjattavissa pienoisautoissa ja lentokoneissa käytetään vastaavia ruuveja,muttereita joten sitäkautta kannattaa myös yrittää.

www.kyosho.fi

tuolta kyselisin ainakin
Eipä taida radio ohjattavissa olla alle M2 ruuveja tai 2-56 tuumakokoja. Itse olen löytänyt M1 ruuveja ja muttereita Helsingin Laaturuuvi Oy:stä 09-774 2230
Mika Jylhä kirjoitti:
Eipä taida radio ohjattavissa olla alle M2 ruuveja tai 2-56 tuumakokoja. Itse olen löytänyt M1 ruuveja ja muttereita Helsingin Laaturuuvi Oy:stä 09-774 2230
Joutuuko noita sitten ostamaan miljoona kappaletta tai kilon vai myyvätkö esim.10 kpl tms?

Itsekin tarvitsisin muutaman jos ei omissa varastoissa ole mitään mistä tällaisia ruuveja voisi sosialisoida.
Sai muistaakseni vaikka 1 kpl, itse ostin 100 kpl pusseja. Soittamalla selivinnee. kanntaa valmiiksi ottaa DIN taulukko esille koska puhuvat DIN-kieltä :)
Menenpä paikanpäälle tässä jonakin sopivana päivänä ihmettelemään.On sentään olemassa mallikappale joita tarvitsen vähän lisää.
Tomi Aronen kirjoitti:
Mistä sait Pocher sarjan Itte etsinyt näitä malleja, Suomesta ei varmaan saa. Minkähän merkkinen auto mahtaa sulla olla.
Mulla on kolme eri mallia. Eli

- Alfa Romeo 8 c 2300 Monza (K/71)
- Alfa Romeo Spider Touring Gran Sport (K/73)
- Rolls Royce Sedanca Coupé Phantom II (K/72)

Olen ostanut kaikki Ebaystä.
Mika Jylhä kirjoitti:
Loistavaa. Täytyy käydä tarkastelemassa Laaturuuvin tarjonta.
< Alkuun | < EdellisetSeuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.