Mistä mahtaisi löytyä kuvassa olevan kaltaisia muttereita? Koko on pirun pieni, eli mutteri sopii 1mm jenkaan.

Tursas
Viimeksi muokattu 9.8.2007 22:02
Hyppää: navigointiin, sisältöön
Etusivu
Keskustelut
Autot ja moottoripyörät
| Seuraavat |

Viimeksi muokattu 9.8.2007 22:02
Joutuuko noita sitten ostamaan miljoona kappaletta tai kilon vai myyvätkö esim.10 kpl tms?Mika Jylhä kirjoitti:Eipä taida radio ohjattavissa olla alle M2 ruuveja tai 2-56 tuumakokoja. Itse olen löytänyt M1 ruuveja ja muttereita Helsingin Laaturuuvi Oy:stä 09-774 2230
Mulla on kolme eri mallia. EliTomi Aronen kirjoitti:Mistä sait Pocher sarjan Itte etsinyt näitä malleja, Suomesta ei varmaan saa. Minkähän merkkinen auto mahtaa sulla olla.
Loistavaa. Täytyy käydä tarkastelemassa Laaturuuvin tarjonta.Mika Jylhä kirjoitti:Eipä taida radio ohjattavissa olla alle M2 ruuveja tai 2-56 tuumakokoja. Itse olen löytänyt M1 ruuveja ja muttereita Helsingin Laaturuuvi Oy:stä 09-774 2230
| Seuraavat |
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.