Pienoismallit.net

Mitä rakennat Vai…

< Alkuun | < Edelliset1 2 3Seuraavat > | Loppuun >
Oletko pahemman laadun sekäkäyttäjä kuten meikäläinenkin. Laivat kuitenkin ykkös juttu.
Sekakäyttäjä… Ekana mallina valmistu Corvette, nyt työnalla Leopard 2A5 ja kaapissa odottaa keskeneräinen Bismarck sekä Type VII C sukellusvene. Ja mieli tekis hommata pari lentokonettakin, mut pakko kai kasata vanhat eka pois alta ettei emäntä saa hermoromahdusta =D
Elo ilman rautateitä aiheuttaa välittömiä vieroitusoireita, mutta olen kyllä katsellut "sillä silmällä" teidän malleja, että jos vaikka tekis sotilaskalustoa ja dioraman :) Olisihan se vaihtelua rautateiden mallaamiseen.

Olen kyllä jo syövyttänyt jonkin verran paloja ikuisuusprojektiini joka on Pasi, mutta toimiva akselisto tuottaa ongelmia, kuten myös oikean tyyppiset renkaat joka on latistanut kiinnostusta rakentamiseen…
Itseasiassa juuri tätä, aikakaudellisesti, nyt menossa Gundam mallit, tulossa vanhat tutut aiheet: kauhumallit, lisää mechaa, pari historiallista mallia yms. Siinä noitten välissä erinäiset skulptausprojektit tms. jopa rakennus-maalauskin on saanut omat ajat: joskun vaan jaksaa rakentaa…
Lähes kaikkea muuta on tullut rakennettua paitsi laivoja. II MS:n kotimaisessa käytössä olut maakalusto on suurin kiinnostuksen kohde, mutta myös ilmavoimien vekottimet ovat näin vanhemmiten alkaneet ujuttautua työpöydälle. Rautatietouhuihin tuli sekaannuttua joskus junnuna, ja vakaana aikomuksena on siihenkin aiheeseen vielä joskus palata. Nuorempana väkertelin myös jenkkirekkoja ja autoja.
Tällä hetkellä vain ja ainoastaan rakennan 2. maailmansodan aikaisia telavehkeitä. Aikoja sitten rakensin myös lekoja, mutta telavehkeet veivät voiton.
Olen fakkiintunut 1/48 lekomallaaja. Tosin on kaapissa panssarimallejakin. Rakennan ne sitten joskus…
Lähinnä toisen suuren rähinän maakalustoa.. Silloin tällöin tulee sorrutta lekoihin ja onpa jopa yksi laivakin melkein valmis…
figuja,
figuja,
figuja,
scifi härveleitä,dioraamoja,vähän kaikkee.
on kyllä jäänyttankit ja lentsikat vähemmälle.
Sekakäyttäjä. Kaikkea merenpohjan ja avaruuden välillä, myös scifi.
< Alkuun | < Edelliset1 2 3Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.