Hei!
Onko kenelläkään tietoa, että löytyisikö Peugeot206:sta kootavaa siviiliversiota kyseisestä autosta. En itse löytänyt kuin noita WRC-malleja?
Etusivu
Keskustelut
Autot ja moottoripyörät
Peugeot 206
| Seuraavat |
Kiitokset vastauksesta. En vielä ole niin ammattilainen, että osaisin rueta modifioimaan WRC:stä tavallista katurassia.. Jos kuvia haluan kyseisestä autosta, niin ei tarvitse kuin kävellä parkkipaikalle ottamaan kuvia omasta painekattilasta .. :)
Noissa WRC-autoissa ei kyllä ole juuri yhtäkään samanlaista osaa normaaliauton kanssa…
Ihan kiva, että haet VAIN pienoismallia. Meikäläisen vuoden vanha (kilometrejä ajettu 3585) OIKEA 206 on hyvin pitkälti viettänyt enemmän päiviä takuukorjaamossa kuin liikenteessä. Kyllä Pösö on ihana - paitsi jos sillä pitäisi päästä jostakin paikasta ajamalla johonkin toiseen paikkaan. Siis tiätsä ajamalla, ei työntämällä…
Minulla itselläni on vuosimallia 2003 oleva 1.4l XR Peugeot 206. Ostin uutena ja hyvin on pelannut. Kilometrejä kertynyt jo 98000. Olen kyllä vaihtamassa hiukan isompaan..:)
| Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 5.12.2008 klo 06:30
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.