Pienoismallit.net

Iloisten tapahtumien ketju

< Alkuun | < Edelliset24 25 26 27 28 29 30 31 32 33Seuraavat > | Loppuun >
180e paketti tuli ilman tullia :-D HK:a
Dragonin M1A1 oli todella iloinen yllätys. Alumiininen piippu, Etsit ja kauniita osia. Myös vaunun koko yllätti iloisesti. Koko ihanuus vain 25e.
Minusta tuli jälleen eno :)
Tamiyan JS-2 on on ollu todella hyvä rakentaa(ainakin tähän asti) kittiä ei ole tarvinnut ollenkaan, koska osat on sopinut todella hyvin.
Kirpputorilta löytyi :) Simo Penttilä: Gilan hirviö
Nyt mulla on jo 6 näitä kirjoja. (Jouduin aikanaan luopumaan ko. teoksista Siskon lasten hyväksi, Mrrrrrr)
Löytyykö sivuilta muita Punavyön ihailijoita?
Sain tänään siimanpätkällä ja koukulla kalastettua isoimman ahvenen varmaan vuoteen. Pituutta sillä oli 21 senttiä.

Ja olen myös iloinen västäräkki-isän- ja äidin puolesta. Heidän poikasensa opettelivat tänään lentämään. :)

Laitetaan nyt tännekkin, vaikkakin vähän myöhässä.

Perjantaina 13.6. pääsin liittymään kymppikerhoon. (Kaikille pervoille tiedoksi, ettei liity mitenkään lentokoneisiin, saati niiden saniteetti tiloihin ;) )

Painoa oli 10.09kg ja pituutta 113cm.
Ja minä iloitsen ahvenestani…

Luulen muuten, että ne perhanan varikset söivät tuon västäräkin poikasen. Kun ne paholaiset seuraavan kerran tulevat pihalle niin sitten tuli noutaja. (Kirjoitan tätäkin viestiä ilmakivääri vieressäni ja tähyilen kiikareilla ulos.)
Näitä pääskyn poikasia eivät lokit syöneet

Mukavaa on katsella miten mallaritoverit ovat pieniä ja vähän suurempia eläimiä saaneet kuviin.

Muistit kai Samuli ottaa sen kolikon pois siitä nurmelta :)

Mixalla saattoi olla vähän enemmän töitä että sai tuon kalan kuvattavaksi,saattaa tuollainen jo vähän olla eri mieltä siitä että tuleeko ylös vedestä tai ei.Mitä teitte kalasta?
< Alkuun | < Edelliset24 25 26 27 28 29 30 31 32 33Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.