Pienoismallit.net

Scale Supply Oy

Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Mika Haalahti kirjoitti:
Myös Kuivalainen jää pois Exposta?
Näin on! Raja tullut vastaan. Mutta liikkeessä on häppeninki ja sehän on parin ratikkapysäkin päässä, kertoi kauppias itse.
Olli-vaari kirjoitti:
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Mika Haalahti kirjoitti:
Näin on! Raja tullut vastaan.
Raja on todellakin tullut vastaan! T:mi Mestarimallit jää myös pois ModelExposta, koska messupaikkojen hinta on noussut järjettömälle tasolle.

Pienoisrautatieharrasteyhdistyksistä kaksi (N Club Finland ja Fremo-FIN) jää myös pois. Syynä on se, että osallistuminen maksaa yhdistyksille kohtuullisen summan rahaa kuljetuskuluina sun muina, joiden kattamiseen järjestäjä ei ole lainkaan halukas osallistumaan - "artisti maksaa" -politiikka ei enää toimi. Kaupallisesti toimiva järjestäjä olettaa, että harratusyhdistykset järjestävät show ilmaiseksi ja lisäksi maksavat omasta pussistaan osallistumisesta aiheutuvat kulut. Kohtuullinen lähtökohta olisi sellainen, että harrastusyhdistyksille ei ainakaan aiheutuisi kuluja osallistumisesta.
Petri Sallinen kirjoitti:
Raja on todellakin tullut vastaan! T:mi Mestarimallit jää myös pois ModelExposta, koska messupaikkojen hinta on noussut järjettömälle tasolle.
Laskeskelin expo-lomakkeella että tonnilla saat 11 neliötä myyntitilaa. Jos myyt vaikkapa digi-expossa pari läppäri-> Olet omillasi. Model-Expon kaltaisessa pienemmässä tapahtumassa onkin sitten eri asia myydää yli parisataa tuotetta, palkaakin pitäisi saada ja kuljetukustannukset on suuret verrattuna tuotteen hintaan. En ihmettele yhtään!
Olli-vaari kirjoitti:
Mika Haalahti kirjoitti:
Näin on! Raja tullut vastaan. Mutta liikkeessä on häppeninki ja sehän on parin ratikkapysäkin päässä, kertoi kauppias itse.
Itse asiassa se on kävelymatkan päässä Messukeskuksesta. Ripeästi kävellen tuohon kuluu aikaa n. 20 min - siis jos ihminen on ns. normikunnossa.
Tommi M kirjoitti:
Laskeskelin expo-lomakkeella että tonnilla saat 11 neliötä myyntitilaa. Jos myyt vaikkapa digi-expossa pari läppäri-> Olet omillasi. Model-Expon kaltaisessa pienemmässä tapahtumassa onkin sitten eri asia myydää yli parisataa tuotetta, palkaakin pitäisi saada ja kuljetukustannukset on suuret verrattuna tuotteen hintaan. En ihmettele yhtään!
Analyysisi kustannustason vaikutuksesta osuu oikeaan, mutta tonnilla ei saa 11 neliön myyntitilaa, vaan 2,5 neliön kanakopin, ellei roudaa itse omia seiniä paikalle - ja sähköliittymästäkin pitää maksaa. Viime vuonna 2,5 neliön kanakoppi seinineen ja sähköliittymineen maksoi jo lähes 700 euroa.
Petri Sallinen kirjoitti:
Analyysisi kustannustason vaikutuksesta osuu oikeaan, mutta tonnilla ei saa 11 neliön myyntitilaa, vaan 2,5 neliön kanakopin, ellei roudaa itse omia seiniä paikalle - ja sähköliittymästäkin pitää maksaa. Viime vuonna 2,5 neliön kanakoppi seinineen ja sähköliittymineen maksoi jo lähes 700 euroa.
En ihmettele kauppiaskatoa…
Olli-vaari kirjoitti:
Mika Haalahti kirjoitti:
Expo on siis todella kuihtumassa :/ Eihän tuo matka K-kauppaan ole paha, mutta en ole lauantaina Cityssä.
Jaloillaan sen on kauppiaankin äänestettävä mallareiden lisäksi jotta muutosta tapahtuisi. Ja jos ei tapahdu niin ei mahda mitään. Onneksi meillä on tänä vuonna NC taas.:D
Kuivalaiselle, ei Expoon käy siis meikäläisen matka.
Pasi Kiiski kirjoitti:
Kuivalaiselle, ei Expoon käy siis meikäläisen matka.
Kuin myös!