Pienoismallit.net

Scale Supply Oy

Scale Supply Oy on uusi, erilainen, pienoismallitarvikeliike, jonka aloitus tulee tapahtumaan tammikuussa 2012. Yrityksemme maahantuo ja tuottaa pienoismalliharrastajille korkealuokkaisia tarvikkeita, työkaluja, maaleja sekä muita kemikaaleja. Me emme myy rakennussarjoja!

Scale Supply Oy on kolmen suomalaisen mallarin perustama ja nykyään kahden mallarin omistama yritys. Myymme ainoastaan sellaisia tuotteita, joita itse käytämme ja joista meillä on hyviä kokemuksia. Tarjoamme tuotteita, joita ei ole yleensä tarjolla Suomen markkinoilla. Hintamme ovat varmasti iloinen yllätys ja omissa tuotteissamme laatu, määrä ja hinta ovat erinomaisessa suhteessa.

Edustamme mm. seuraavia tuotemerkkejä:

Andrea Miniatures
- maalit
- maalisarjat
- muut Andrean kemikaalit
- figuurit (tilauksesta)

Da Vinci
- siveltimet

Swann&Morton
- terät
- veitsien rungot

Scale-Supply dioraamatarvikkeet
- lehti ja maastosirotteet
- ruohosirote/Static Grass
- tiilet 1/35
- microballoons tuotteet
- puuaihiot
- puunoksat

Hornet
- 1/35 päät

MiniNatur
- lehvästö

Scale Supply Oy haluaa erottua markkinoilla ensiluokkaisella palvelulla sekä korkealuokkaisilla tuotteilla. Myymme tuotteitamme ainoastaan pienoismallitapahtumissa sekä kilpailuissa. Alussa emme tule tarjoamaan verkkopalveluita, sillä haluamme palvella asiakkaitamme henkilökohtaisesti, jotta voimme avustaa tuotteiden valinnassa sekä oikeassa käytössä. Tämä voidaan saavuttaa vain henkilökohtaisella palvelulla.

Scale Supply Oy omistajat
Viimeksi muokattu 17.3.2016 18:48
Viimeksi muokattu 30.10.2014 17:21
Kiitti tiedoista ja toivottavasti siveltimet ehtii. Ovat aivan huippua.
T.T
Kuten jo tampereella kehuin, niin kaupalla oli mukavan kokoinen nimilakana myyntipisteen edessä. Monilla tapahtumissa olevilla myyjillä kun ei ole mitään nimikylttiä, joten on hankalaa jälkikäteen tilata itse tavaraa tai mainostaa muille että sillä ja sillä myyjällä oli myynnissä vaikkapa hyvän näköistä ruohomattoa tai irtopäitä kun ei ole hajuakaan että kuka kauppias oli kyseessä.
Olli Leinonen kirjoitti:
Kuten jo tampereella kehuin, niin kaupalla oli mukavan kokoinen nimilakana myyntipisteen edessä. Monilla tapahtumissa olevilla myyjillä kun ei ole mitään nimikylttiä, joten on hankalaa jälkikäteen tilata itse tavaraa tai mainostaa muille että sillä ja sillä myyjällä oli myynnissä vaikkapa hyvän näköistä ruohomattoa tai irtopäitä kun ei ole hajuakaan että kuka kauppias oli kyseessä.
Juuri näin se menee. Monta kertaa on pattiin ottanut, kun ei ole myyjästä mitään tietoa ollut, eikä näyttelyluetteloakaan ole aina ollut käsillä. Vähän on noloa ruveta kyselemään kuin vanhassa kansanlaulussa: "Keitä te ootte, te nuoret poijat, kun en mä tunne teitä… piupali-paupali, kun en mä tunne teitä…?"

;-)
Yhdyn aiempiin kehuihin. Kiitos myös Markolle(?) mallisuorituksesta. Opettavainen työnäytös ja jutuistasi kävi ilmi että tiedät mistä puhut! Yritän ottaa opikseni minäkin ;)
Tuleeko myyntiständi Expoon, nettisivut olivat alhaalla näköjään…
www.scale-supply.com pitäisi (näyttäisi) olevan kyllä pystyssä. Laitatko viestiä, jos on ongelmia niin ihmetellään, mistä mikäkin johtuu. Model-Expo on aivan liian kallis tapahtuma meille, mutta Expo -viikonlopun aikana meidät löytää Martti Kuivalaisen myymälästä.

"26.-28.4. KOKO VIIKONLOPUN Tmi KUIVALAISEN MODEL-EXTRA !
MYYMÄLÄ AVOINNA klo 10-18 JOKA PÄIVÄ
ERIKOISTARJOUKSIA, POISTO-ERIÄ, TUOTE-ESITTELYJÄ, YM !
PAIKALLA MYÖS inScale72, SUOMEN ILMAILUHISTORIALLINEN LEHTI JA SCALE SUPPLY.
MESTARIMALLARI VIKI KROGIUS KERTOO LAUANTAINA PARHAAT KIKAT
SYÖVYTEOSIEN KÄYTTÖÖN"
Kiitos. Pitääkin vierailla expossa ja kuivalaisella
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Myös Kuivalainen jää pois Exposta?