Pienoismallit.net

Uutuuksia maailmalta

Hlj.com sivusto ilmoittaa ens kuussa järjestettävissä Tokion Hobby Showssa julkaistaan Tamiyan 1/32 Spitfire IX ja Hasegawan 1/48 F-22 Raptor. Tällä saitilla mainittu JSU-152 julkaistaan kanssa. Nämä kaikki tulevat myyntiin tämän vuoden lopussa.
Eikös samoilla messuilla julkaista tämäkin:
www.gannet.jp/fr/img/1688-1.jpg

eikun säästämään…
Mulla Spitti työn alla =) sain Tamiyan omistajalta tuossa aikaa sitten =) tulee Pienoismallliehteen…saan käyttää myös nimeä Tamiya Master Modeler ansioitteni perusteella, joten jatkossa tulemme saamaan Suomeen myös muita prerelease malleja…
KV II Suomessa tulee maksamaan akuilla ja radiolla noin 1000€ joten säästää pitäää itse kunkin…
Jari B. Miettinen kirjoitti:
Mulla Spitti työn alla =) sain Tamiyan omistajalta tuossa aikaa sitten =) tulee Pienoismallliehteen…saan käyttää myös nimeä Tamiya Master Modeler ansioitteni perusteella, joten jatkossa tulemme saamaan Suomeen myös muita prerelease malleja…
Oletko sä nyt sit Sir Jari?:)
Jari B. Miettinen kirjoitti:
prerelease malleja…
Mitä tuo tarkoittaa,eli mitä ovat prerelease mallit?
Onneksi olkoon mestari mallari nimityksen johdosta.
Ne on malleja, joita saa valitut mallarit ympäri maailmaa koottavakseen ja arvioitavakseen. Heidän palautteen perusteella mallivalmistajat voi tehdä vielä viime hetken muutoksia, ennekuin suuri yleisö saa mallin kaupasta käsiinsä, vai mitä Jari?
Kimmo R vastasi just oikein, eli prerelease-sarjat ovat valmistajan esituotantoa ja lähetetään valituille tahoille koekoottaviksi viimehetken muutoksia ajatellen.
No niin nyt sitä saa… nimittäin Trumpeterin T-62:sta, on myynnissä Hobby Linkin sivuilla. Hinta 31,42€ + postit.

t.Hessu
Heikki M Jäntti kirjoitti:
No niin nyt sitä saa… nimittäin Trumpeterin T-62:sta, on myynnissä Hobby Linkin sivuilla. Hinta 31,42€ + postit.

t.Hessu
Tamiyan mallin vähemmän onnellinen omistaja :/ Trumpan T-62 mallissa ihmetyttää telapyörien erilliset kumiosat ja tietysti ovat tehneet ne vinyylistä tai vastaavasta?
Ei hyvä, ellei innostu tekemään palanutta vaunua.