Pienoismallit.net

Pm.netin sisäinen mallikilpailu

Haluaisitko, että sivustolla järjestettäisiin mallikilpailuja?    
Kyllä87
En20
Kysely on päättynyt, eikä vastaaminen ole enää mahdollista.
Selatessani noita ulkomaalaisia pienoismallsivustoja niin siellä on vähän väliä kilpailuja. Niin tuli mieleen, että oisko mahdollisuus järjestää sellainenkin tän sivuston sisällä? Ymmärrän, että jos ei oo sponssia mikä tarjoais palkinnot tjms, mutta mitäs muut mallarit, mikä on teidän mielipide kilpailuun?
Eiköhän tuo "Viikon Malli" ole sellainen… ;)
Joku tietty aihepiiri joka vaihtelee ja äänestettäisiin ehdokkaista.
No mutta! Nyt kaikki PM.nettiä seuraavat kauppiaat ja niihen kaverit.. Sponsoroimaan ja tarviketta niille joiden mallit pärjää tarkastelussa :)
Tero Lammimetsä kirjoitti:
Joo on tietynlainen, "meriittipalkinto", mutta ei sellainen että jengi ottais palkintokilpailuun osaa mikä on suurempana porkkana tehdä malli(malleja) pm.nettiin.

Joo ja tiedän, että kaupallistumisesta ei oo muutakuin "haittaa"…
Eiköhän tuossa "viikon mallissa" ole ihan tarpeeksi kilpailua tälle sivustolle. Tai sitten jos pistää kisan pystyyn niin pitäisi olla ihan kunnon kisa pystyyn sponsoreineen, palkintoineen ja ennen kaikkea kunnon tuomareineen.
Tero Lammimetsä kirjoitti:
Valitettavasti turhan moni ajattelee niin.. :)
Maailmaa jo yli 40- vuotta nähneenä… Tajuan kilpailuvietin tuovan pelkkää sontaa. Keskustelin Parolassa 26.6.2009 alan harrastajien kanssa. Keskusteluissa ilmeni seuraava seikka: "Kaikki haluaa tehdä parhaan mallin, ja saada siitä palkinnon"… Miksi? Eikö tämä ole kuitenkin omaa aikaa ja kädentaidon kehittämistä? Oma "Sotkani" on minulle merkkipaalu. Olen oppinut jotain, ja olen siitä ylpeä. Se kannustaa minua jatkamaan tätä harrastusta, ja tekemään parempaa. Se riittää minulle, ei mikään "Pysti", jostain kisasta, jossa "Pilkunviilaajat" puukottaa selkään…
Olen optimisti siinä mielessä, että joku suomalainen mallikauppa voisi lähteä sponssiksi, kun vaan kysyy niiltä. Perustelut: käyttäväthän ne tätä sivustoa levittääkseen tuotteitaan ja ihmiset käyttävät näitä kauppoja. Eli palvelus palveluksesta tyyliin.

Tero

Ei, pysti, vaan jotain malleja palkinnoiksi tiloista 1-3.
Entä kamppanjat? Ne saatais olla mielenkiintoisia. Ei palkintoja tai muita.

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.