Pienoismallit.net

Mitä työn alla?

No nyt se on viimein totta eli noin 500 valmista ja noin 150 aloittamatonta mallia muuttaa, onneksi harrastus tilat ehkä paranevat
Tervahöyryä hieman isommin.

Viimeksi muokattu 11.4.2018 21:15
Tero Raitanen kirjoitti:
No nyt se on viimein totta eli noin 500 valmista ja noin 150 aloittamatonta mallia muuttaa, onneksi harrastus tilat ehkä paranevat
No on siinä taatusti työn alla mallailuun liittyvä työläs projekti. Itselläni nuo luvut menisivät suurinpiirteen toisinpäin, joten jos omalle kohdalle tulisi, niin ehkä hieman helpommalla pääsisi?
Anne ja Marko kirjoitti:
Tervahöyryä hieman isommin.

Taas on odotettavissa aivan super malli. Innolla jään odottamaan.

Rakentelen tässä Academyn Tiger 1 Late -mallia, mukana RB modelsin tykinputki ja Friulin telaketjut. Itse laitoin zimmeritit pintaan milliputtyllä ja trumpeterin zimmerit-rullalla. Aika hirveä homma koittaa saada tuosta puttystä edes jotenkin tasaista.
Sisustushommia, pari teippausta joutuu vielä tekemään!

Muutto etenee, tähän mennessä pudonnut yksi malli käsistä ja yksi laatikko jonka sisältä kuuluu nyt helinää (ei viitsi avata ennen kuin on perillä). No Combat M sijaitsee noin 10 km päässä uudesta asuinpaikasta joten tarvikkeita entisöintiin löytyy
Viimeksi muokattu 13.4.2018 21:00
Tero Raitanen kirjoitti:
Muutto etenee, tähän mennessä pudonnut yksi malli käsistä ja yksi laatikko jonka sisältä kuuluu nyt helinää (ei viitsi avata ennen kuin on perillä)
Nää on jänniä, mulla edellinen meni ilman isoja menetyksiä, seuraavaa (six feet under) ei taida tarvita murehtia :)
Tero Raitanen kirjoitti:
No Combat M sijaitsee noin 10 km päässä uudesta asuinpaikasta joten tarvikkeita entisöintiin löytyy
No täältä tulee yli 500km (googlemapista tarkistin), joten onneksi olkoon.
If I were a carpenter… Vai miten noi väärinkäännetyt iskelmät menee…
Antaa nyt flokin kuivahtaa, ennen kuin kääntää ympäri.

No joo, aika jemmaan noi matot jää, mutta tiedänpähän itse noiden olemassaolosta :)
Hattuhylly on vähän niin ja näin, mistähän noi "nahat" pitäisi katkaista?

Viimeksi muokattu 14.4.2018 22:13