Pienoismallit.net

Mitä työn alla?

Raskaskalusto etenee hiljakseen,jotain jäleen tänään tehty.Uutta Datsunia pukaa,tälläkertaa hieman yleisempää mallia.Ärsyttävä pohja kun on moottori ja pariston paikat niin sisusta on omituinen ja mootorin paikkakin on menetetty.Saasnähä tuleeko näille tehtyä mitään parannusta,kuutos konekin olis olemassa.

Tässä on vähän maalia laitettuna tiikerin päälle. Tämän lisäksi olen rakennellut Tamiyan T-34/76 -settiä.
Revellin 55 Ford panel.. Rakennussarjana ei mikään kovin häävi, mutta tehdään pois.. Korin maalaus olis voinut onnistua paremminkin.. Kyllä siitä kiva hyllymalli vielä tehdään.. :)

Lauantaina Tatsunista rapsahti konepelti irti ja hieman tavallisuudesta poikkeava moottori kyseiseen automaliin koottu.

Tänään puuhasteltu konetilan sivuseiniä ja muuta pientä kokoamista.
Tulomassa! Tulli "pidätti" mun GT380:n, vapautui takuita vastaan, lisäksi maailmalla matkalla Pagani Huayra, ja kaappi täynnä niitä, jotka pitää pelastaa perikunnalta. Ryhmis, "Pelasta perikunnalta Group Build"?

Tommi Lukkarinen kirjoitti:

Tälläistä olen hitaasti rakennellut kun Lahden Mallistosta löysin Big Ed -setin Tamiyan Tiger 1 Middle Productionille kerran.

Kuvassa myös suunniteltu paikka Miniartin T-70M:lle.
Kiinnostavan näköinen dioraama. Mistäpäin hankit tuon? Minulla ei ole mitään kokemusta dioramasta, mutta jotain tuollaista voisi itsekin harkita kokeilumielessä rakentavansa.
Tommi Lukkarinen kirjoitti:

Tässä on vähän maalia laitettuna tiikerin päälle. Tämän lisäksi olen rakennellut Tamiyan T-34/76 -settiä.
Onpa siisti Tiikeri zimmereillä. Hienosti olet onnistunut pakosarjojen, lokasuojien ja moottorikannen kulumien kanssa. Torniin tulevat telakengät, kannen työkalut ja vetovaijerit taitavat olla edelleen työn alla?
EmptyHelmet kirjoitti:
Kiinnostavan näköinen dioraama. Mistäpäin hankit tuon? Minulla ei ole mitään kokemusta dioramasta, mutta jotain tuollaista voisi itsekin harkita kokeilumielessä rakentavansa.
EmptyHelmet kirjoitti:
Onpa siisti Tiikeri zimmereillä. Hienosti olet onnistunut pakosarjojen, lokasuojien ja moottorikannen kulumien kanssa. Torniin tulevat telakengät, kannen työkalut ja vetovaijerit taitavat olla edelleen työn alla?
Lahden Mallistosta ostin tuon Dioraamasetin, se on Miniartin Factory Corner w/ Steps. Pohja on tietty ihan vain kehys minkä olen täyttänyt fillerillä ja sementillä sekä hiekalla.
Sain tuon Tiikerin suht pitkälti valmiiksi mutta en ollut tyytyväinen lopputulokseen. Suunnitelmissa on korvata se tuossa dioraamassa Mengin Pantherilla mikäli saan sen maalattua hieman paremmin.
Tamiyan 1/32 Mosquito. Todella mukava rakentaa…
Peik Linturi kirjoitti:
Tamiyan 1/32 Mosquito. Todella mukava rakentaa…
Mukavaa on myös katsella. Hyvännäköistä työnjälkeä!
Minkä valmistajan metallisävyjä käytät?