Etusivu
Keskustelut
Tapahtumat ja menot
Tampereen mallareiden kokoontumiset?
Paikkan osoite on Hepolamminkatu 43. Hervannun katsastuskonttorin sekä Sauli Cityn lähellä. Tuota vielä kellonaika ehdotuksia. Kokoontuminen on siis kaikkille mallailusta kiinnostuneille sekä myös nuorempien mallareiden vanhemmat ovat tervetulleita. Eli mitään sidonnaisuuksia mihinkään suuntaan ei tarvitse olla.
Jari
Jari
Sellainen kellonaika, että olisi jo työpäivä ohitse?
Klo 18.00… ?
Eli siis Juhannuksen jälkeinen perjantai klo. 18.00 FHRA.n kerhotallilla Hepolamminkatu 43 Hervanta. Olkoon siis kaikki mallarit järjestöön tai etupiiriryhmistä riippumatta tervetulleita vapaamuotoiseen tapaamiseen. Ja jos jonkun vanhemman mallarin kurkkua kuivaa on samassa osoitteessa olutluvan omaava baarikin mahdollista aukaista. Kahvit lupaan kerhon puolesta tarjota.
Olisi kiva jos hiukan pystyisitte etukäteen ilmoitella ketä olisi tulossa niin osaan varata nisusta tarpeen mukaan. Ilmoitella voipi myös YV viestinä jos ei halua julkisesti leimaantua heh.
Olisi kiva jos hiukan pystyisitte etukäteen ilmoitella ketä olisi tulossa niin osaan varata nisusta tarpeen mukaan. Ilmoitella voipi myös YV viestinä jos ei halua julkisesti leimaantua heh.
Tulossa olen. Saa olla maanjäristyksen kokoinen este, etten pääse tuleen.
Jääpä nyt sit näköjään väliin nämä kekkerit. Perjantaisin kun on tämä nokka jo tiiviisti Oulua kohti. No no can do.
Paikalle tullaan, jollei esteitä ilmene.
Tulossa olen.
Olen tulossa, jollei jotain yllättävän ihmeellistä pakottavaa estettä ilmesty.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.
Kerro kavereille:
Facebook
MySpace
Delicious
Sähköposti
Lisää palveluja...
Tärkeitä asioita
Risut, ruusut ja männynkävyt
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 4.8.2010
- Sivu ladattiin 10.9.2010 klo 16:39
- Sivu luotiin 0,07 sekunnissa
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2010, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.