Huuto.netin tarjontaa läpi selaillessani tuli mieleen kuinka vaikeaa sieltä aina on löytää mallareita kiinnostavia tuotteita, vaikka sellaisiakin on varmasti runsaasti tarjolla. Esimerkiksi Pienoismallit-osasto on tuolla niin täynnä metallisia keräilyautoja yms. että seasta on vaikea löytää mitään muuta. Sen vuoksi en ainakaan itse jaksa tarjontaa kovin usein käydä läpi, joten moni mielenkiintoinen kohde voi mennä ohi suun.
Mutta koska täällä on varmasti muitakin Huuto.netin käyttäjiä, niin eiköhän vinkattaisi aina tänne, kun törmätään mielenkiintoisiin mallailuaiheisiin kohteisiin, joiden uskoo kiinnostavan kanssamallareita? :)
Etusivu
Keskustelut
Kauppatori
Huuto.net-bongauksia
Tomi valitse Huuto.net hausta "Haku osastoittain" kohta ja kirjoita hakusanaksi haluamasi skaala. Näin vältyt pläräämästä kaikkia sivuja.
Haku toimii toki, jos etsii jotain tiettyjä tuoteita tai juuri esim. tietyssä mittakaavassa olevia malleja. Itse olen kuitenkin kiinnostunut mielenkiintoisista malleista skaalasta ja aihepiiristä riippumatta, etenkin jos sattuu edullisesti saamaan.
Mutta jos ei halua pähkäillä erilaisten hakusanojen kanssa ja tehdä lukuisia erilaisia hakuja (joka on Huuto.netissä usein ikävän hiiidaaastaaa…) niin mielenkiintoisten kohteiden löytäminen on enemmänkin tuurista kiinni. Mutta kun tuuri käy, niin vinkkejä tänne. Olettaen tietysti, ettei löydä jotain niin herkkua kohdetta, josta huutaa itse eikä halua kilpahuutajia… :)
Ja tietysti jos mielenkiintoisia juttuja löytyy kilpailevasta palvelusta, saa niistäkin toki vinkata.
Mutta jos ei halua pähkäillä erilaisten hakusanojen kanssa ja tehdä lukuisia erilaisia hakuja (joka on Huuto.netissä usein ikävän hiiidaaastaaa…) niin mielenkiintoisten kohteiden löytäminen on enemmänkin tuurista kiinni. Mutta kun tuuri käy, niin vinkkejä tänne. Olettaen tietysti, ettei löydä jotain niin herkkua kohdetta, josta huutaa itse eikä halua kilpahuutajia… :)
Ja tietysti jos mielenkiintoisia juttuja löytyy kilpailevasta palvelusta, saa niistäkin toki vinkata.
Itse olen käyttänyt hakusanoina kokoamaton ja koottava, ja * -merkkiä kannattaa myös käyttää…
sieltä aina välillä jotain löytyy…
Käytän huutista aika paljon, joten voin tänne vinkkailla kyllä.
Niin ja olen huomannut, että huutis toimii paljon jouheammin Mozillalla, ihan vaan vihvih ;)
sieltä aina välillä jotain löytyy…
Käytän huutista aika paljon, joten voin tänne vinkkailla kyllä.
Niin ja olen huomannut, että huutis toimii paljon jouheammin Mozillalla, ihan vaan vihvih ;)
Nonni, löytyyhän noita, en laita tähän mitään kohteita erikseen vaan linkin joka vie hakutulokseen suoraan:
huuto.net…tyle=k&classification=0&status=N&seller=&bidder=&tits=kokoama*&location=
Olkkaapas hyvät ;)
Jahas toi automaattilinkitys tökkää *-merkkiin, lisätkää siis tuo loppukin siihen osoitteeseen ni toimii ;)
huuto.net…tyle=k&classification=0&status=N&seller=&bidder=&tits=kokoama*&location=
Olkkaapas hyvät ;)
Jahas toi automaattilinkitys tökkää *-merkkiin, lisätkää siis tuo loppukin siihen osoitteeseen ni toimii ;)
Tuossa vinkkauksessa on kyllä itua, mutta mikä tapa olisi hyvä.
Pienoisrautatieharrastajille: Kohde numero 62706997
Kibri, ison omakotitalon ja autotallin rakennussarja 8738
1:35 Sotilaskalustoharrastajille: Kohteet 1201-1250
Tamiya malleja 1:35
Itselleni kelpaa kyllä 1:48 vinkit.
Terv. Ari
Pienoisrautatieharrastajille: Kohde numero 62706997
Kibri, ison omakotitalon ja autotallin rakennussarja 8738
1:35 Sotilaskalustoharrastajille: Kohteet 1201-1250
Tamiya malleja 1:35
Itselleni kelpaa kyllä 1:48 vinkit.
Terv. Ari
Itse tein juuri kaupat Vuoden 1972 IPMS lehdestä.Tuossa Tommi on oikeassa,että jos ei ole määrätyä hakusanaa niin joutuu pläräämään kokoketjun läpi niin minäkin tein muutama lentokoneenpienoismalli oli mutta hinnat oli aikas kovat ja panssarivaunuja oli aikas paljon mutta hintataso on kanssa mielestäni korkea.Joten jos joku on kiinostunut niin kannattaa mennä tsekkaamaan ja laittaa hakusanaksi vaikapan muovipienoismallit niin tuleeko mitää?.mutta pläräämiselä löytää ne tankit ja lekot niin oli sielä rekka-autojen pienoismalleja myös.
Löysin vihdoinkin Tamiyan 6mm teippiä. Kaikista liikkeistä tuntuvat olevan loppuneet, myös maahantuojalta. Huuto.netistä ostin kerralla kolme rullaa. Täältä riittänee muillekin ja hinta on edullinen.
www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62860681
www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62860681
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.
Kerro kavereille:
Facebook
MySpace
Delicious
Sähköposti
Lisää palveluja...
Tärkeitä asioita
Risut, ruusut ja männynkävyt
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 27.1.2010
- Sivu ladattiin 9.2.2010 klo 01:49
- Sivu luotiin 0,06 sekunnissa
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2010, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.