Pienoismallit.net

NAF merkinnät eli Nigerian imavoimien tunnukset

No niin, pitää taas kysyä viisaammilta. NAF Jaguaarien tunnusten koko. Olivatko kirjaimet ja kokardit ynnä fin Flashit saman kokoisia kuin vastaavat britti merkinnät? Olen aikeissa väsätä kirjavan Jaguaarin ja tunnukset pitää tehdä itse. Olen yrittänyt kuvien perusteella laskeskella tunnusten kokoja mittaamalla kuvasta ja mallista mutta tuloksissa on eroja. Kun tietäisi oikeat tuuma/millimitat niin auttaisi paljon.

E-P
Kävi vähän kuten arvelinkin, tieto on kortilla ja kortti on jemmassa kiven alla. No sitten mennään mutu, petu ja valistunut arvaus menetelmillä eteenpäin.

E-P
Jatketaan aihetta sivuten. Olisiko kellään tietoa Nigerian kolmivärikaavion väreistä? Löysin netistä yhden määritelmän, mutta olisi kiva nähdä mahdollisia eriäviä näkemyksiä.

E-P
Terve Timo

Kiitos linkeistä vaikka tuttuja olevatkin. Itse asiassa jälkimmäinen on ainoa, jossa olen nähnyt muutakin kun yleisnimityksiä väreille. Valkkasin maalivarastosta lähinnä kutakin FS-koodia olevan värin. Eli niillä valinnoilla taidan Jaguaarin maalata jos muuta tietoa ei ilmene.

Pikkuosia on Jaguaarista maalattu mutta ensin pitää viimeistellä vaiheessa oleva Su-17U..jotakin.

E-P