Pienoismallit.net

Combat models

Tilasin pari konetta täältä. Laitoin tiedot ja vahvistin sähköpostista mutta ei kysyny tiliä, mikä homma?
Laittavat laskun pakettiin mukaan.
Kuinkas kauan menee kun tulevat. Mulla menny ny viikko.
Asiat selviävät yleensä parhaiten ottamalla suoraan myyjään yhteyttä, täällä voidaan vain arvailla. Mutta yksi vaikuttava tekijä on, oliko kaikkia tuotteita varastossa? Jos ei, niin toimitusaika on heti pidempi. Lisäksi eletään heinäkuuta, joten lomatkin voivat vaikuttaa.
Tilasin torstaina, tänään tuli tekstiviesti että ovat pakettiautomaatissa. Todennäköisesti ei ole ollut varastossa jos viikon jo kestänyt.
Matti M kirjoitti:
Tilasin torstaina, tänään tuli tekstiviesti että ovat pakettiautomaatissa. Todennäköisesti ei ole ollut varastossa jos viikon jo kestänyt.
Ko yrityksen varastomyymälä on avoinna maanantaisin ja torstaisin. Käsittääkseni siellä ei ole välipäivinä tilausten vastaanottajaa/pakkaajaa/postiin kiikuttajaa työssä, joten ehkä nyt ei kannata niin kamalasti hosua. Ja kuten todettu, kannattaa ottaa myyjään/kauppiaaseen yhteyttä jos joku mietityttää. Täällä voidaan esittää korkeintaan valistuneita arvauksia.
Lainaus:
Ja kuten todettu, kannattaa ottaa myyjään/kauppiaaseen yhteyttä jos joku mietityttää.
Kuten yllä sanottu.

Itse tilaan yleensä tavaraa viikonloppuisin kun on harrastukselle aikaa, jos on tavara varastossa niin yleensä on paketti minulla tiistaina. Veikkaan että on ollut varastossa saldo nollilla.
Joo näky verkkokaupassa että on varastossa muutama, ei sitten ollutkaan ja vatsaajilla oli loma sillonkun lähetin niille viestiä nii nyt vasta tuli viestiä, niin nyt tiedän tämänkin homman ja kiitos vastaineille.
itse huomannut ettei kyseisestä firmasta edes puhelimeen viitsitä vastaamaan vaan heti menee vastaajaan lisäksi ei vastata emaileihin ollenkaan ihmellinen kauppa kyseessä