Pienoismallit.net

Harraste Oy:n loppuunmyynti

Tuli käytyä kaupungilla ja kaupan ikkunassa oli isot ilmoitukset alkaneesta loppuunmyynnistä. Mallit -30%, maalit -20% -- -50%
Valitettavasti tuo on totta. Tampereen ainoa pienoismallikauppa laittaa ovet lopullisesti kiinni kesäkuun lopussa. Alennusmyyntiä siihen asti eli reilut pari kuukautta. Niin se käy…
Ei kuitenkaan ole nettisivuille saatu tietoa, eikä alennettuja hintoja? Näin se Suomessa menee, pelkkä kivijalka ei kannata ja nettimyyntiin ei kannata panostaa?
Eikä ne kauppiaatkaan hirveän nuoria taida enää olla - liekö myös eläköityminen jo mielessä.

Postimyynti kyllä toimi, mutta mitään erillistä webshoppia ei koskaan tullut. Sellainen taitaa nykyään olla elinehto lähes kaikessa kaupankäynnissä.
Ei oo Reijokaan enää ihan nuori leijona. Kolkyt vuotta sitten muutin Tampereelle ja parikyt vuotta ehdin olla vakkariasiakkaana kunnes muutin pois.
Sääli, että loppu. Itse asun kaupungissa, jossa ei ole mitään vastaavaa liikettä ja olin kuin kersa karkkikaupassa kun ensimmäisen kerran liikkeessä vierailin. Kyllä oikea kauppa vaan on se juttu.
Hannu Hakkiluoto kirjoitti:
Sääli, että loppu. Itse asun kaupungissa, jossa ei ole mitään vastaavaa liikettä ja olin kuin kersa karkkikaupassa kun ensimmäisen kerran liikkeessä vierailin. Kyllä oikea kauppa vaan on se juttu.
Totta puhut. Kaupassa voi katsella ja kosketella tuotetta ja löytää sellaista mitä ei edes ole tullut hakemaan. Verkkokaupassa löytää yleensä sen mitä hakee, tai sitten ei löydä. Verkkokaupassa valikoiman "selaaminen" ei onnistu kovinkaan hyvin. Ja kaupasta tavaran saa heti mukaan.
Sääli, että lopettavat. Kesällä olisi ollut tarkoitus vierailla paikan päällä ihmettelemässä, vaikka hintataso ainakin nettisivujen perusteella ei ollut kilpailukykyinen edes muiden kivijalkaliikkeiden kanssa.
Vähän aikaa murehditaan ja sit taas palataan tilaamaan ulkomailta.
Juha Jokinen kirjoitti:
Valitettavasti tuo on totta. Tampereen ainoa pienoismallikauppa laittaa ovet lopullisesti kiinni kesäkuun lopussa. ..
Ikävää, näin ne klassikot häviävät - Model Expo, Pienoismalli-lehti ja nyt Harraste.
Yksi vakiokohde vähemmän Tampereella, onneksi Munkkikahvila ja Vaakon Nakki ovat vielä elossa.