Pienoismallit.net

RYHMÄRAKENTELU: Pohjois-Afrikka loppu - Sisilia - Italia -43

Moi, Pohjois-Afrikan lopun (vaikka operaatio Soihdusta eteenpäin vaikka olikin jo -42 lopulla), Sisilian ja Etelä-Italian taisteluista tulee kuluneeksi 75 vuotta, eli ryhmis aiheeseen, kaikki asiaan liittyvä sallittu. Kalustoahan riittää Saksa - Italia - Britit - Jenkin ja vaikka mitä kansallisuuksia.

Aikaa vaikka 18.10.2018 saakka

Itse voisin rakentaa ainakin:
DRA 6231 British Mk. III Sherman

10 mukana
Viimeksi muokattu 5.12.2017 13:55 +
Mukana panssarivaunulla tai lentokoneella. Edit: Eduard 1/48 P-39N.
Viimeksi muokattu 1.12.2017 22:38
Mukana Sd.Kfz.233:lla.
Periaatteessa voisin ilmoittautua mukaan Semoventellä. Mallia ei tosin ole vielä hankittu, mutta jos ei jostain syystä löydy, sitten joku muu malli. Nyt kuitenkin näin.
Ilmottaudun mukaan jollakin lentokoneella. Pitää vähän tutkia…Italia kiinnostaisi eniten.
Ryhmikset tiukkoine aikatauluineen ovat sopineet minulle perinteisesti huononlaisesti, mutta tässä on paitsi riittävästi aikaa niin minulla on jopa malli hyllyssä valmiina. Tai oikeammin useampikin, tulen mukaan jollain näistä:
-Italerin P-40
-AFV Clubin Valentine Mk II
-Trumpeterin M3 Lee
Aavikko iskee meikäläiseen aina. Mukana ollaan, ilmoittelen varaston penkomisen jälkeen millä :)
Samoin kuin Timolla, aavikko iskee aina, joten mukana, jos vaan silmät suostuvat yhteistyöhön. No pian alkava ryhmis antaa suuntaa, että miten kivaa se mallailu tihrusilmillä onkaan. Mutta jos aikaa on melkein vuosi, niin uskallan jo ilmoittautua. Nopean kaappiin kurkaamisen jälkeen malliksi valikoitui Italerin 1/48 Autoblinda AB 41.
Mukana ollaan tässäkin. Kaivelen varastoa ja ilmoitan mallin myöhemmin.
Voiko muuten osallistua Pohjois-Afrikan olosuhteisiin tarkoitetulla suojakaaviolla joka ei sitten toteutunutkaan?
E-P
Ilmoittaudun mukaan Tristarin brummbar early:lla.
Täytyykin vaihtaa mallia. Taisikin tuo brummbar esiintyäkin hiukan myöhemmin ja pohjoisemmassa.
Mukana joka tapauksessa jollain mallilla.
Viimeksi muokattu 3.12.2017 12:31