Pienoismallit.net

C1 Models, millainen firma?

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä puljusta? Sieltä löytyisi suoraan Hakotora- muutossarja, ei tarvitsisi itse alkaa veistelemään 2000 GT-R skylinen korista. Millaiset toimitusajat, onko tavara tullut aina, onko sitä mitä pitääkin?
Itse itselleni jossain määrin vastaten, juuri laitoin tilaukseen Hakotora muutossarjan Hasegawan Nissan pick-uppiin. Seuraillaan tilannetta.
Kerro ihmeessä lisää, kun saat muutossarjan käsiisi. Siellähän on vaikka mitä mielenkiintoista…
13.9 tilattu paketti ja oli lähtenyt samana päivänä matkaan. Tänään kolahti postilaatikkoon tilaus. Pitää vielä aukoa ja tarkistaa sisältö mutta muuten tuntuisi aika hyvältä putiikilta.
Osat oli sitä, mitä pitikin. Materiaali on melko pehmeää eikä lohkea pienillä sivuleikkureillakaan helposti. Veitsellä helppoa työstää. Pienissä koloissa aika paljon pursetta mutta saa poistettua helposti. Ei tunnu lainkaan rasvaiselta.
Laadukkaimpia hartsisia muunnossarjoja joihin olen törmännyt. Galleriastani löytyvä VW Caddy on rakennettu C1 Modelsin sarjasta.
Kiitos kommenteista. Kuulostaa hyvältä, pitää kokeilla.
Pystyn myös suosittelemaan tämän yhden tilauksen perusteella. Porscheihin löytyy hienoja muutossarjoja, täytyy varmasti seuraavaksi rakentaa sellainen.