Hei!
Tilasin kyseisestä osoitteesta: www.minicraftmodels.com/PrivateAviation1.htm itselleni tuon cessna 172:n. Sellaista olisin teiltä vaan kysellyt, että kuinka suuri tuo mallin noin senttimetreissä (cm) . Tuo 1:48 ei oikein sano minulle mitään noin koon puolesta.
Terveisin: Tero
Etusivu
Keskustelut
Lentokoneet
Cessna 172 1:48
| Seuraavat |
Katso esim en.wikipedia.org/wiki/Cessna_172#Specifications_.28172R.29 siellä on mitat, jakolasku onnistunee ;-D
Kuukkelilla löytyy kyllä monta hyvää saittia Cessnasta.
Kuukkelilla löytyy kyllä monta hyvää saittia Cessnasta.
Pituus n.17 cm ja kärkiväli n.23 cm.
Google, se loistava apuri.
Google, se loistava apuri.
Kiitoksia vastauksista. Olisihan sitä pitänyt nähdä itse hiukan vaivaa kyseisen asian takia..:) Onko kukaan muuten tehnyt kyseistä mallia ja onko kuvia siitä?
Jahas! Sainpa tilattua sitten kolme konetta jenkeistä: Cessna 172, Cessna 150 ja Piper cherokee 140. Kaikki 1/48. Hintaa tuli postikuluineen 70,75$ tänne oulunsaloon. Muuten kaikki hyvin, mutta tullista tuli kirje ja pitäis huomenna 3.8.2007 käydä hakemassa ne sieltä. Joutuu vielä kärsimään veroja ilmeisesti… *Huokaus*!! Tilasin kyseiset tuotteet joskus 17.7.2007 ja käsittelyyn se pääsi vasta 20.7.07. Kuitti ostoksista tuli postissa kotiin jo 24.7.07, mutta itse paketti oli näköjään saapunut suomeen 1.8.07. Onko kellään kokemuksia tuosta tulli hommasta ja tilausajoista? Itse valitsi kuljetukseksi Iternational Air-mailin. Niin ja linkki kyseiseen kauppaan oli: www.internationalhobby.com/ihs/default.asp
Ja Kuivalainen myy näköjään noita minicraft:n koneita 13 €/kpl
www.kolumbus.fi/martti.kuivalainen/finindex.html
www.kolumbus.fi/martti.kuivalainen/finindex.html
näinhän se on että kannattais aina katsoa ensin että millä hinnalla K-Martti myy,usein hinta on sama mutta toimitusaika pidempi..kuukausi tai pari.
Hei! Laskeskelimpa tuossa, että kyllähän se kalliimmaksi tuli kuin suomesta ostettuna. Muuten olisi olleet edullisemmat jenkeistä, mutta tulli veloitti sen 11€ veroja. Jenkeissä nuo kolme mallia maksoivat 55$ = 39,18€. Suomessa taas samat mallit 57,00€ = 80,01$. Jäin postikuluineen ja tulleineen tappiolle 4,40€. Ilman tulliahan olisi vielä kannattanut. Mutta kiitokset tuosta martti.kuivalainen linkistä. Ensimmäinen linkki josta edes löytää kyseisiä koneita. En ainakaan itse löytänyt muualta.
| Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 21.11.2008 klo 20:07
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.