Pienoismallit.net

Combat Models

Tilasin 3.3. Combat Modelsista Tamiyan panssarivaunun. Tilaus meni perille, mutta vaunusta ei ole kuulunut mitään. Mitä on tapahtunut?
Mitä Combat Models sanoo tapahtuneen?
Itsekin tässä neljättä viikkoa odottelen, laitoin toisen viestinkin jo perään viikko takaperin mutta eipä ole mitään kuulunut…

Joku vuosi sitten tein CM:lle yhden tilauksen, tilauksen tekemisen jälkeen ei sitten kuulunut mitään. Ajattelin silloin että antaa olla, kun ei tavaroilla nyt niin kova pakkorako ollut.

Nyt rohkaistuin sitten pitkän tauon jälkeen koittamaan uudestaan, ja ettei vaan olisi sama juttu tälläkin kertaa. Tilausvahvistus s-postissa, mitään ei kuitenkaan tapahdu… Tavarat "varastossa", toimitus muutamassa päivässä.

Mielenkiintoista olisi muidenkin kokemuksia kuulla, kun ko. putiikista on kuitenkin hyvän tuntuisen kuvan saanut pm.netin keskusteluja seuraamalla. Itse olen käyttänyt varmaan vähintään tusinaa eri nettikauppaa niin kotimaista kuin ulkomaistakin, ja kaikkien muiden kohdalla hommat on pelittänyt vähintään luvatulla tavalla ja joidenkin kohdalla oikein suorastaan kiitettävälläkin palvelulla ryyditettynä…
Pääsääntöisesti homma on tominut kiitettävästi. Yhden kerran on jäänyt Modelkastenin telat tulematta, tästä on jo aikaa kolmisen vuotta.
Itse olen tilannut tuolta kolme kertaa. kaks ensimmäistä tilausta tuli rivakkaasti, tosin toisen tilauksen kanssa saapui myös sieltä ylimmääräinen paketti joka lähti mulle vahingossa vaikka olis pitänyt mennä muualle. Viime tilauksen kanssa pientä viivettä (yksi tavara loppu vaikka sivuilla luki "varastossa"). Vastasivat sähköpostiin viikon viiveellä. Tilaus tuli tuon meilin jälkeen kolmessa päivässä. Mulla ainakin vain pelkkää hyvää sanottavaa putiikin toiminnassa.
Itsellä pelkästään positiivista kokemusta combatin palvelusta! Onpa jopa sähköisen tilaukseni perään soitettu ja neuvottu/opastettu sopivammasta vaihtoehdosta, ja tätä arvostan kovasti.
Hyviä kokemuksia vain Combatista!
Kasper Aho kirjoitti:
Mitä on tapahtunut?
Kannattaa varmaan kysyä täältä.
ripeästi on yleensä paketit tulleet, ei moittimista.
Pari tilausta tehneenä en keksi moittimista. Hyvä kauppa mielestäni.